ابتکارات فردی و حرفه ای معاون پرورشی ایجاد روحيه نوع دوستى ، نيكوكارى ، مهرورزى در دانش آموزان

ابتکارات فردی و حرفه ای معاون پرورشی

ابتکارات فردی و حرفه ای معاون پرورشی در راستای ایجاد  روحيه نوع دوستى ، نيكوكارى ، مهرورزى در دانش آموزان برای دانش آموزان  مناسب برای ارائه معاون پرورشی به عنوان ابتکارت فردی و حرفه ای

ابتکارات فردی و حرفه ای معاون پرورشی بسیار جالب و تکمیل در فرمت ورد و با قابلیت ویرایش در 25 صفحه بوسیله تیم تخصصی معلمان پژوهنــــــــــــــــده تنظیم شده است و کاربردی ، بدیع و قابل تعمیم است و موارد مورد نیاز با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) در آن رعایت شده است. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تجربیات برتر تدریس معاون پرورشی منطبق با آیین نامه ها است. .آنچه در  ابتکارات فردی و حرفه ای معاون پرورشی وجود دارد :

موضوع ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون ایجاد  روحيه نوع دوستى ، نيكوكارى ، مهرورزى در دانش آموزان

پیشگفتار ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون ایجاد  روحيه نوع دوستى ، نيكوكارى ، مهرورزى در دانش آموزان

شناسایی مسئله و وضع فعلی پیرامون ایجاد  روحيه نوع دوستى ، نيكوكارى ، مهرورزى در دانش آموزان

گرد آوری و تجزیه و تحلیل داده های ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون ایجاد  روحيه نوع دوستى ، نيكوكارى ، مهرورزى در دانش آموزان

بیان مشکل در ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون ایجاد  روحيه نوع دوستى ، نيكوكارى ، مهرورزى در دانش آموزان

ابتکارات فردی و حرفه ای استفاده شده و خصوصیات آن پیرامون ایجاد  روحيه نوع دوستى ، نيكوكارى

شیوه پرورشی و نتیجه های حاصل شده پیرامون ایجاد  روحيه نوع دوستى ، نيكوكارى ، مهرورزى در دانش آموزان

پیشنهاد های کاربردی پیرامون ایجاد  روحيه نوع دوستى ، نيكوكارى ، مهرورزى در دانش آموزان

نتایج بدست آمده پیرامون ایجاد  روحيه نوع دوستى ، نيكوكارى ، مهرورزى در دانش آموزان

بیان راهکار پیرامون ایجاد  روحيه نوع دوستى ، نيكوكارى ، مهرورزى در دانش آموزان

فهست منابع مود استفاده پیرامون ایجاد  روحيه نوع دوستى ، نيكوكارى ، مهرورزى در دانش آموزان

راه حل هایی که در ابتکارات فردی و حرفه ای معاون پرورشی از آنها استفاده نمودیم :

بدیهی است که شکوفایی یک رویکرد جدید در مدرسه، مستلزم اندکی تمرین و بردباری است. اما از آنجایی که راهبردهای آموزشی اثر بخش بریافته های علمی و تجربه های عملی و مکتب رفتارگرایی و شناختی متکی هستند، می توان از آن به عنوان رویکردی مناسب و اطمینان بخش در آموزش مفاهیم استفاده کرد. چه بسا، بسیاری از ما در مدرسه همیشه به دنبال راهی نو برای تغییر روش های خود هستیم. اما آیا هیچ وقت سعی کرده ایم این تغییر را در خودمان ایجاد کنیم و آن را در جهت بهبود وضعیت مدرسه استفاده کنیم؟ بعد از اینکه دلایل به وجود آورنده را تجزیه و تحلیل کردم، سعی کردم تا تعدادی از راه حل های مورد نظرم را در کلاس درس اجرا کنم. البته همان طور که قبلاً اشاره کردم. بعضی از دلایل ذکر شده عادات اشتباهی بود که از دوران کودکی و از بطن خانواده به ایشان انتقال یافته بود. و من به سختی می توانستم آنها را تغییر دهم چرا که تفاوت های خانوادگی اثرهای پایدارتر و عمیق تری را بر رشد کودک و نوجوان می گذارد. تحقیق ها نشان می دهند، بسیاری از اختلال های رفتاری ، صرف نظر از وراثت، نتیجه نبود محبت و ارتباط صمیمی بین اعضای خانواده است. از سوی دیگر، شرایط خاص هر خانواده از جمله فشارهای ناشی از بیکاری، فقر، ضعف فرهنگی و مشکلات خانوادگی به طور مستقیم بر شکل گیری شخصیت دانش آموزان و دانش آموزان تاثیر می گذارد. البته من می توانستم مثل یک دوست خوب این تغییرات را در جهت درست سوق دهم تا از ایجاد مشکلات بیشترجلوگیری کنم. سعی کردم راه حل های خود را بیشتر حول محیط آموزشگاه و کلاس درس و تکیه بر آموزه های دینی و مذهبی قرار دهم تا نتایج بهتری را به دست آورده و کمتر به خطا بروم. البته در انتخاب راه حل باید از مدیر آموزشگاه و دیگر همکاران نیز کمک می گرفتم تا من را در اجرای صحیح راه حلها یاری دهند. مدیرآموزشگاه در مورد تشویقها و تنبیهات به موقع و به جا و همچنین کمک به برگزاری جلسات مکرر با والدین دانش آموزان در مورد رفع مسائلی که مربوط به محیط خانوادگی دانش آموزان بود به من قول مساعدت و همکاری دادند. حالا من می توانستم با صبر و حوصله بیشتر به انتخاب راه حل برای بقیه مشکلات بپردازم. راه حل های پیشنهادی خود را با دیگر همکاران در مدرسه وسرگروهای دروس در گروه های آموزشی منطقه در میان گذاشتم و در مورد آن با ایشان نظرخواهی کردم و خوشبختانه همگی نظر مساعد خود را اعلام کردند.

برای دریافت ابتکارات فردی و حرفه ای معاون پرورشی از این بخش اقدام کنید.