ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار ابتدایی ابتکار در بهبود آموزش درس ریاضی از راه تلفیق آن با هنر

ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار ابتدایی

ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار ابتدایی در راستای ابتکار در بهبود آموزش درس ریاضی از راه تلفیق آن با هنر برای دانش آموزان مناسب برای ارائه آموزگار ابتدایی به عنوان ابتکارت فردی و حرفه ای

ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار ابتدایی بسیار جالب و تکمیل در فرمت ورد و با قابلیت ویرایش در 46 صفحه بوسیله تیم تخصصی معلمان پژوهنــــــــــــــــده تنظیم شده است و کاربردی ، بدیع و قابل تعمیم است و موارد مورد نیاز با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) در آن رعایت شده است. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تجربیات برتر تدریس معلم آموزگار ابتدایی منطبق با آیین نامه ها است. .آنچه در  ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار ابتدایی  وجود دارد :

موضوع ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون ابتکار در بهبود آموزش درس ریاضی از راه تلفیق آن با هنر

پیشگفتار ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون ابتکار در بهبود آموزش درس ریاضی از راه تلفیق آن با هنر

شناسایی مسئله و وضع فعلی پیرامون ابتکار در بهبود آموزش درس ریاضی از راه تلفیق آن با هنر

گرد آوری و تجزیه و تحلیل داده های ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون ابتکار در بهبود آموزش درس ریاضی

بیان مشکل در ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون ابتکار در بهبود آموزش درس ریاضی از راه تلفیق آن با هنر

ابتکارات فردی و حرفه ای استفاده شده و خصوصیات آن پیرامون ابتکار در بهبود آموزش درس ریاضی از راه تلفیق آن با هنر

شیوه اجرایی و نتیجه های حاصل شده پیرامون ابتکار در بهبود آموزش درس ریاضی از راه تلفیق آن با هنر

پیشنهاد های کاربردی پیرامون ابتکار در بهبود آموزش درس ریاضی از راه تلفیق آن با هنر

نتایج بدست آمده پیرامون ابتکار در بهبود آموزش درس ریاضی از راه تلفیق آن با هنر

بیان راهکار پیرامون ابتکار در بهبود آموزش درس ریاضی از راه تلفیق آن با هنر

فهست منابع مود استفاده پیرامون ابتکار در بهبود آموزش درس ریاضی از راه تلفیق آن با هنر

راه حل هایی که در ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار ابتدایی  از آنها استفاده نمودیم :

1.      تنظیم جدولی به منظور ارزش­یابی تشخیصی، تعیین روش تدریس، ارزش­یابی تکوینی و …؛

2.      تنظیم فرم ارزش­یابی فعالیت‌های عملکردی دانش‌آموزان در درس ریاضی جهت اطلاع رسانی به اولیا؛

3.      تشویق ژتونی جهت ایجاد انگیزه و لذّت درونی از انجام فعالیت های ریاضی ؛

4.      تشکیل انجمن دانش آموزان ریاضی­دان جهت ایجاد خلاقیّت و خود پنداره ی مثبت در دانش آموزان؛

5.      تبدیل کلاس ریاضی به کارگاه علمی- عملی ریاضی جهت ایجاد توانایی درک محتوای ریاضی

برای دریافت ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار ابتدایی از این بخش اقدام کنید.