یک نمونه کنش پژوهی گروهی ترغیب معلمين آموزشگاه به استفاده از كامپيوتر و اينترنت در امر تدريس

یک نمونه کنش پژوهی گروهی

یک نمونه کنش پژوهی گروهی ترغیب معلمين آموزشگاه به استفاده از كامپيوتر و اينترنت در امر تدريس

خیر مقدم خدمت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان این فایل یک نمونه کنش پژوهی گروهی می باشد که به صورت ورد و کامل می باشد. کارورزی به دانشجویان فرصت می دهد تا به بهترین نحو از یک محیط کاری عینی تجربه کسب کنند.

اهداف و پیامد های کارورزی در ترم سوم

دانشجو در این ترم باید با گذراندن کارورزی 3 و تدوین یک نمونه کنش پژوهی گروهی بتواند :

  • نتایج تجربیات خود ، از فرآیند طراحی، اجرا و ارزیابی و بازبینی و بازاندیشی در طرح آموزشی را با تکیه بر عقلانیت عملی در قالب کنش پژوهی فردی گزارش کند.
  • دانشجوی معلمی باید در این مرحله با کنش پژوهیِ فردی ، به بهسازی عمل، بهسازی درک و فهم، و اصلاح عملکرد حرفه ای خود بپردازد.

قسمتی از این مجموعه

چكيده

یکی از استفاده های فناوري اطلاعات  که امروزه به صورت یک امر فراگیر تبدیل شده است استفاده از كامپيوتر و اینترنت می باشد، اما متاسفانه طبق ارقام ارائه شده توسط سایت های آماری مربوط به کاربران ایرانی، اکثریت افراد فقط از سرگرمی های این تکنولوژی عظیم استفاده می کنند. این در حالیست که در بسیاری از کشورهای پیشرفته به دلیل جا افتادن مفهوم و دلیل استفاده از اینترنت و حتی استفاده اجباری از اینترنت برای کارهای روزمره برای عموم ،اینترنت به یک ابزار کمکی قدرتمند تبدیل شده است .

اينجانب ……مدير ….. تصميم گرفتم در سال تحصيلي جديد معلمان آموزشگاه را به استفاده صحيح و همه جانبه از كامپيوتر و اينترنت علاقه مند سازم و آنان  را به سمتی سوق دهم که بتوانند از اینترنت در جهت پیشرفت تحصیلی و بالا بردن معلومات عمومی و شکوفایی فکری خود و دانش آموزانشان استفاده کنند،آنها را با سایت های مختلف و کاربردهای فراوان اینترنت آشنا ساختم و به آنها یاد دادم چگونه می توانند با پرداخت هزینه اندک و صرفه جویی در وقت هر آنچه برای آنها مفید است بدست آورند؟چگونه از اینترنت برای انجام تحقیقات خود ، بدست آوردن نمونه سوالات امتحانی ،  نمونه سوالات کنکور ، نرم افزارهای آموزشی جذاب و رایگان استفاده کنند؟ چه سایت های معتبر هستند؟ چگونه می توان امنیت کامپیوتر خود را هنگام استفاده از اینترنت تضمین کرد؟و چرا باید تا حد ممکن  از موارد منفی استفاده از اینترنت دوری نمایند؟ شرایطی فراهم کردم تا خودشان نتیجه استفاده نادرستی را که دیگران انجام داده اند ببینند و تصمیم بگیرندو…

ارائه این اطلاعات که در زنگ هاي تفريح و بعضي اوقات در زنگ هاي فوق برنامه انجام می شد ، برای معلمان  بسیار جالب بود و هر جلسه مطالب را با اشتیاق زیاد پی گیری می نمودند ،و از نتیجه کار راضی بودند واز آن در کلاسهای خود استفاده نمودند،چون معتقد بودند این کارهم از نظر آموزشی و هم پرورشی برای دانش آموزان مفید است.

برای دانلود بلافاصله پس از خرید فایل یک نمونه کنش پژوهی گروهی روی دکمه قرمز خرید در زیر کلیک کنید.