نمونه اقدام پژوهی ابتدایی : افزایش سطح علمی دانش آموزان با ارزشیابی کتبی وشفاهی

نمونه اقدام پژوهی معلمان مقطع ابتدایی

نمونه اقدام پژوهی ارزشیابی کتبی وشفاهی

نمونه اقدام پژوهی ارزشیابی کتبی و شفاهی برای معلمان مقطع ابتدایی با موضوع چگونه توانستم  سطح علمی دانش آموزانم را ارزشیابی  های کتبی وشفاهی بالا ببرم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

برای عده ای مسألۀ افت تحصیلی پیش می آید که علت آن خواه موجه ویا غیرموجه برای والدین و مربیان مشکل آفرین است وطبیعی است که باید در این مورد تدابیر خاصی اندیشیده ومشکل بر طرف شود.

اساس این پژوهش دانش آموزانی را در بر می گیرد  که دلیل عقب ماندگی درسی آن ها ذهنی وارثی نبوده ، بلکه در عین داشتن هوش و استعداد کافی از دروس و برنامه های تحصیلی عقب مانده اند و نمی توانند همگام با دیگر دانش آموزان پیش بروند ودر به دست آوردن موفقیت های تحصیلی دشواری هایی برای خود و دیگران می آفرینند.

به کار گیری روش های متعدد وابتکاری می تواند با توجه به موقعیت های مختلف زمانی ومکانی نقش مهمی در پیشرفت دانش آموزان داشته با شد و آینده ی تاریک وبی روح آنان را به دنیایی روشن وزیبا تبدیل نماید

تیترهایی که در این نمونه اقدام پژوهی معلمان مقطع ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  سطح علمی

پیشگفتار در رابطه با  سطح علمی 

مقدمه  موضوع در رابطه با سطح علمی 

شناسایی مسئله در رابطه با  سطح علمی 

توصیف وضع موجود

من       با سابقه ی تدریس    سال با مدرک تحصیلی لیسانس آموزش ابتدایی به عنوان آموزگار کلاس پنجم دبستان     ، ناحیه ی      آموزش و پرورش شهرستان    مشغول به خدمت هستم . امسال اولین سال خدمت من در این آموزشگاه است که دارای 2 شیفت دخترانه می باشد و در یکی از نقاط جنوبی و مهاجر پذیر شهر قرار دارد . اکثر دانش آموزان دارای مشکلات خانوادگی از قبیل فقر و بیکاری و بی سوادی هستند .

تعداد دانش آموزان آموزشگاه 244 نفر  و کلاس من دارای 33دانش آموز است.

از ابتدای سال تحصیلی در موارد متعدد متوجه شدم که آزمون های کتبی و شفاهی بسیاری که به عمل می آوردم و روش تدریس های متعدد و فعال که به کار می گرفتم تعدادی از دانش آموزانم نمرات پائین تر از حد انتظار کسب می کنند و شدیداً دچار افت تحصیلی هستند.این دانش آموزان حتی سرکلاس هنگام تدریس یا حل کردن تمرینات علاقه ای از خود نشان نمی دادند و من نیز مجبور به استفاده از راه حل های موقت جهت جلب توجه آنها نسبت به درس بودم .

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  سطح علمی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با سطح علمی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  سطح علمی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با سطح علمی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  سطح علمی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با سطح علمی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با سطح علمی 

نتیجه گیری در رابطه با سطح علمی

پیشنهادات در رابطه با سطح علمی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با سطح علمی 

برای دانلود نمونه اقدام پژوهی معلمان مقطع ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.