درس پژوهی جمع و تفریق کسرها – ریاضی پایه چهارم در 34 صفحه

درس پژوهی جمع و تفریق کسر ها : کتاب ریاضی پایه چهارم ابتدایی

درس پژوهی جمع و تفریق کسرها

این بسته درس پژوهی جمع و تفریق کسرها پایه چهارم ابتدایی توسط تعاونی معلم پژوهنده در اردیبهشت ماه 1401 تنظیم شده است.

در تدوین این گزارش درس پژوهی کلیه الزامات شیوه نامه درس پژوهی رعایت شده و در 34 صفحه فایل قابل ویرایش ورد تنظیم شده است.

دانلود این فایل صرفا جهت استفاده شخصی و آموزشی مجاز است و هرگونه دانلود کردن آن به نیت فروش به غیر چه از سوی کافینت ها و چه از سوی سایت های اینترنتی با توجه به عدم رضایت پژوهشگران عرفا و شرعا مجاز نمیباشد.

این بسته درس پژوهی ریاضی پایه چهارم در مورد مبحث جمع و تفریق کسر ها را میتوانید با کلیک روی دکمه خرید و طی کردن مراحل پرداخت اینترنتی بصورت آنلاین دریافت نمایید .

برای دانلود روی دکمه خرید کلیک کرده و آنلاین پرداخت و دانلود کنید

بخش هایی از سرفصل ها

جدیدترین نمونه آماده درس پژوهی جمع و تفریق کسرها از کتاب ریاضی پایه چهارم ابتدایی در 34 صفحه فایل ورد را همینک میتوانید دانلود نمایید. در ادامه بخش هایی از سرفصل ها ی این نمونه درس پژوهی جمع و تفریق کسرها پایه چهارم ابتدایی را مشاهده میکنید.

عنوان درس پژوهی جمع و تفریق کسر ها پایه چهارم ابتدایی

نام و نام خانوادگي اعضاي گروه درس پژوهی پایه چهارم برای درس جمع و تفریق کسر ها

مدیریت : نام مدیر گروه درس پژوهی جمع و تفریق کسر ها پایه چهارم درج شود

اعضای گروه : نام اعضای گروه درس پژوهی جمع و تفریق کسرها پایه چهارم درج شوند

فیلمبردار و صفحه آرا : نام فیلمبردار و صفحه آرا در اینجا درج شوند

 تاريخ ارائه گزارش درس پژوهي 

سال تحصيلي 98-1397

فهرست مطالب این بسته پژوهشی درسی در مورد جمع و تفریق کسرها پایه چهارم

لیست فهرست مطالب این فایل ورد و قابل ویرایش درس پژوهی جمع و تفریق کسرها پایه چهارم به شرح زیر میباشد

چکیده 1

فصل اول.. 2

مقدمه. 3

تعیین مساله و انتخاب موضوع. 3

بیان ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع از طریق درس پژوهی.. 4

تشریح ویژگی ها و شرایط خاص مسئله. 5

جدید و علمی بودن مسئله. 5

چالش بر انگیز بودن مسئله ی انتخاب شده 6

فصل دوم. 7

تعیین راهکارها در راستای حل مسئله. 8

بیان دلیل راهکار انتخابی.. 8

گروه بندی بدون تعیین سرگروه و با توجه به سبک های شناختی.. 8

توجه به تفاوت های فردی.. 9

معنادار کردن یادگیری.. 9

توجه به عوامل انگیزشی و نگرشی.. 10

همراه نمودن دانش آموزان در ساخت وسایل و دست سازه های آموزشی.. 10

روش های نوین تدریس…. 11

تداعی معنا (تصویر سازی ذهنی) 11

بهره گیری از ارزشیابی به عنوان تدریس…. 12

تعیین فعالیت های متناسب با راه کار 12

تعیین نقش و وظایف اعضا 12

استفاده از افراد پایه ی پایین تر و بالاتر در انتخاب اعضای تیم.. 13

برنامه تشکیل جلسات… 13

مشخصات کلی.. 15

جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی.. 15

طراحی آموزشی بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده (اجرای اول) 17

فصل سوم. 20

ارائه درس (شماره 1) 21

فصل چهارم. 23

مراحل درس پژوهی.. 25

تعیین نقش و وظایف اعضا 26

فصل چهارم. 31

ارائه درس شماره (2) نظام یاددهی و یادگیری طرح درس و درس پژوهی چهارم ابتدایی. 32

میزان تحقق اهداف… 33

پیشنهادات… 33

محدودیت های پژوهش…. 33

منابع.. 34

پیوست ها 35