اقدام پژوهی معلم پرورشی با موضوع چگونه توانستیم تعامل خوبی با دانش آموزان و همکاران و اولیا در طول سال تحصیلی بوجود آوریم

اقدام پژوهی معلم پرورشی

اقدام پژوهی معلم پرورشی با موضوع چگونه توانستیم تعامل خوبی با دانش آموزان و همکاران و اولیا در طول سال تحصیلی بوجود آوریم

اقدام پژوهی معلم پرورشی با موضوع چگونه توانستیم تعامل خوبی با دانش آموزان و همکاران و اولیا در طول سال تحصیلی بوجود آوریم

انک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم پرورشی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

هر معلمی در درجه اول باید از خود بپرسد که آیا توان پذیرفتن دیگر را –  آن چنان که هستند – دارد یا خیر؟ آیا برای دیگران حق زیستن و اظهار وجود قایل است؟ آیا می داند که هر انسانی یک موجود منحصر به فرد است و از توانایی ها و استعدادهای متفاوتی برخوردار است و هیچ دو نفری صد در صد مانند یکدیگر نیستند؟ اگر معلمی نتواند معلمان، دانش آموزان و کارمندان خود را آن گونه که هستند، بپذیرد و خود و خواسته ها و خصوصیات شخصی خود را محور مقایسه و پذیرش آنان قرار دهد، هرگز نمی تواند با دیگران رابطه ی مستمر و سودمندی برقرار کند.

دانش روابط انسانی به مطالعه راه های ایجاد زمینه ها و شرایط مناسب برای زندگی و رشد افراد می پردازد. محیط و شرایط مناسب به وضعیتی اطلاق می شود که در آن افراد بتوانند از طریق دست یافتن به نیازهای منطقی خود رشد کنند. این رشد در راستای فطرت آن هاست و در نهایت، استعداد و توانایی های بالقوه ی آنان شکوفا می شود. محیط مناسب برای رشد، محیطی است که با ویژگی های موجود زنده سازگاری داشته باشد. اگر بعضی گیاهان در برخی مناطق خوب رشد می کنند و بارور می شوند، به این دلیل است که زمین و مواد ترکیبی آن و آب و هوایی محیط جغرافیایی با نیازهای آن گیاهان تناسب دارد. در کویر خشک و سوزان غیر از خار و برخی گیاهان نادر چیزی نمی روید.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی معلم پرورشی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  تعامل خوب

پیشگفتار در رابطه با  تعامل خوب 

مقدمه  موضوع در رابطه با تعامل خوب 

شناسایی مسئله در رابطه با  تعامل خوب 

توصیف وضع موجود

اینجانبان ………. با کد پرسنلی ………… مدت …………. سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشیم. و هم اکنون …………. شهرستان …….. می باشیم . در سال تحصیلی اخیر تصمیم گرفتیم از طریق تعامل سازنده با همکاران و دانش آموزان و اولیا در آموزشگاه به بهبود روابط انسانی حاکم بر مدرسه ام بپردازم. و سبک معلمی مشارکتی معلمان و نقش آن درخلاقیت کارکنان درسال تحصیلی 97-1396را  با  موفقیت اجرا کنم  مگر نه اين است كه دربين نيروهاي آموزش و پرورش، معلمان  بايد جلودار اين قافله باشند، كساني كه با بردن نامشان بايد ياد خوبي، صفا، صداقت و تمامي فضايل اخلاقي افتاد؟اما بايد پرسيد آيا اينگونه است؟آيا اگر پرس و جويي از دانش آموزان و همکاران شود كه وقتي نام معلم را مي بريد به ياد چه مي افتيد؟

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  تعامل خوب 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با تعامل خوب 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  تعامل خوب 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با تعامل خوب 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  تعامل خوب 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با تعامل خوب 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با تعامل خوب 

نتیجه گیری در رابطه با تعامل خوب

پیشنهادات در رابطه با تعامل خوب

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با تعامل خوب 

برای دانلود اقدام پژوهی معلم پرورشی و دریافت اقدام پژوهی مربی پرورشی از لینک خرید استفاده نمایید.