اقدام پژوهی معلمان پایه سوم ابتدایی با موضوع راهکارهای کاهش گرایش دانش آموزان به برنامه های ماهواره ای

اقدام پژوهی معلمان پایه سوم ابتدایی

اقدام پژوهی معلمان پایه سوم ابتدایی راهکارهای کاهش گرایش دانش آموزان به برنامه های ماهواره ای نمونه ای دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی معلمان پایه سوم ابتدایی با موضوع راهکارهای کاهش گرایش دانش آموزان به برنامه های ماهواره ای

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

امروزه رسانه ها بخصوص ماهواره ها، يكي از رسانه هاي قدرتمند ارتباط جمعي به شمار مي آيد .اين ابزار، به دليل ويژگي‌هاي منحصر به فرد خود، قادر است پيام‌هاي تصويري را به دورترين نقاط منتقل كند و تعداد بي‌شماري از افراد را در سراسر دنيا مورد خطاب قرار دهد. همچنين ماهواره مي تواند در هشيار كردن، اطلاع‌رساني و درحوزه پژوهش، سياست و … نقش مهمي داشته باشد؛امّاماهواره برنامه هاي تخريبي و نابهنجاري نيز دارد؛ تا جايي كه برخي از جامعه شناسان و كارشناسان فرهنگي را برآن داشته تا براي مصونيت جامعه انساني، بويژه نهاد خانواده چاره انديشي كنند. بدين ترتيب، تاثير برنامه‌هاي اين ابزار قدرتمند برافكار عمومي و عملكرد آن را بويژه از نظر تربيتي و جامعه پذيري نبايد از نظر دور داشت.گذراندن وقت بيش‌تر براي تماشاي ماهواره، نشان دهنده علاقه كمتر به مطالعه است و به احتمال زياد، فرد را تنبل و از نظر رواني، منفعل بار مي آورد، فعاليت ذهني را كند و روح انسان را مسخ مي كند. ماهواره، مبلّغ پرخاش‌گري و ستيزه‌جويي است و گاه انسان را به ترس از خشونت واقعي مبتلا مي سازد؛ بدين معنا كه فرد از جنگ و مبارزه واقعي مي‌هراسد.تماشاي تصويرها و فيلمهاي مبتذل، كم كم انسان را معتاد ميكند؛ به گونه اي كه اگر فرد روزي به سراغ ماهواره و عكس‌هاي مبتذل آن نرود، در زندگي خود احساس كمبود مي‌كند و حالت كسالت به او دست ميدهد

تیترهایی که در این اقدام پژوهی معلمان پایه سوم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  گرایش به ماهواره

پیشگفتار در رابطه با  گرایش به ماهواره 

مقدمه  موضوع در رابطه با گرایش به ماهواره 

شناسایی مسئله در رابطه با  گرایش به ماهواره 

توصیف وضع موجود

اینجانب…………..می باشم. و هم اکنون در ……… در پایه سوم ابتدایی با سابقه‌……… در حال خدمت می باشم. در اقدام پژوهی حاضر تصمیم گرفتم دانش آموزانم را نسبت به مضرات ماهواره آگاه ساخته و آنها را از خطرات ماهواره دور نمایم.

یکی از مهمترین و آشکارترین پیامدهای منفی فیلم ها و برنامه های شبکه های ماهواره ای،افزایش خشونت در جامعه است. تحقیقات مختلف روانشناسی با محوریت نظریه یادگیری مشاهده ای آلبرت بندورا نشان داده اند مشاهده صحنه های خشونت آمیز، گرایش به پرخاشگری را در بینندگان آن بالا می برد و این در حالی است که حجم قابل مشاهده برنامه های ماهواره ای به فیلم های سینمایی و سریال هایی اختصاص دارد که در آن صحنه های خشونت آمیز به طور مکرر تکرار می شود. سهل و آسان نشان دادن کشتار و قتل و هرگونه جنایت با سلاح سرد و گرم، ترس بیننده را فرو می ریزد؛ در واقع هنگامی که بیننده ساعت های متوالی، چنین برنامه هایی را می بیند، گویا در کلاس آموزشی ترویج خشونت قرار گرفته است. این تاثیرپذیری بر روی کودکان و نوجوانان بیشتر و قابل تامل تر است.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  گرایش به ماهواره 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با گرایش به ماهواره 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  گرایش به ماهواره 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با گرایش به ماهواره 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  گرایش به ماهواره 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با گرایش به ماهواره 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با گرایش به ماهواره 

نتیجه گیری در رابطه با گرایش به ماهواره

پیشنهادات در رابطه با گرایش به ماهواره

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با گرایش به ماهواره 

برای دانلود اقدام پژوهی معلمان پایه سوم ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.