اقدام پژوهی ریاضی سوم متوسطه با موضوع چگونه اضطراب دانش آموزپایه سوم راهنمایی را در ساعت ریاضی کاهش دادم

اقدام پژوهی ریاضی سوم متوسطه

اقدام پژوهی ریاضی سوم متوسطه با موضوع چگونه اضطراب دانش آموزپایه سوم راهنمایی را در ساعت ریاضی کاهش دادم در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی ریاضی سوم متوسطه با موضوع چگونه اضطراب دانش آموزپایه سوم راهنمایی را در ساعت ریاضی کاهش دادم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی دبیر ریاضی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

پژوهشسرای مدیران فردا مرجع فایل های درس پژوهی و اقدام پژوهی در ایران

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

در مصاحبه ای که با خود او داشتم. فاطمه از کودکی معتقد است که درس ریاضی پرکار و ضمنا فایده ای نیز ندارد و نمیداند چرا باید ریاضی را یاد بگیرد ، اونسبت به این درس اظهار بی علاقگی کرد و مدعی شد که در درس ریاضی استعداد ندارد چون هیچ وقت در آن موفق نبوده .

علی رغم تلاش های زیاد، او گفت در کلاس درس همیشه احساس اضطراب و نگرانی دارد و حتی شب امتحان به نوعی استرس دارد. او دیدگاه خوبی نسبت به معلمان ریاضی نداشت و معتقد بود که همه مثل من نیستند و همیشه نگران درس ریاضی سال بعد است و او روش تدریس را هم در اضطرابهایش موثر دانست و سرعت یادگیری دیگر دوستانش و نمرات آن ها را نیز بی تاثیر ندانست.

 

تیترهایی که در این اقدام پژوهی ریاضی سوم متوسطه وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  جذابیت درسی

پیشگفتار در رابطه با  جذابیت درسی 

مقدمه  موضوع در رابطه با جذابیت درسی 

شناسایی مسئله در رابطه با  جذابیت درسی 

توصیف وضع موجود

تمام دانش آموزان روستای رشتقون بومی آن روستا نیستند و بعلت نزدیکی به شهر، یک روستای مهاجر پذیر محسوب شده و اقشار مختلف که اکثرا کارگرو کشاورز هستند سکونت دارند.

فاطمه با پدرش زندگی می کند.او از تهران به علت جدایی والدینش به این روستا مهاجرت کرده است.او دختری با قد متوسط،یک مقدار اضافه وزن و با عینک برچشمان سیاه ریزش می باشد که با دوستانش نمی جوشد و سرش همواره پایین و در ردیف یکی مانده به آخر کلاس نشسته است. فاطمه را از وقتی شناختم و به رفتار او حساس شدم که ،پدرش برای شرکت در جلسه مشاوره به دعوت معلم به دبستان آمده بود او تنها مردی بود که در گوشه حیاط جدا از بقیه ایستاده بود. قبل از ورود به جلسه به اتاقم آمد و گفت: آقا این جلسه اجباری است ؟ نمی شه من را معاف کنید؟ پرسیدم چرا؟ گفت آخه همه خانم هستند ؟ پرسیدم چرا مادرش نیامده ؟ گفت بیمار بود نتواست. به او گفتم با خانم معلمش صحبت کن و نکات لازم را برای شما توضیح دهد.این گفتگوی کوتاه زمینه ای شد تا هفته بعد نیز مراجعه کند و درخصوص مشکل فاطمه با من صحبت کند. و از من خواست برای حل مشکل او فکری بکنم.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  جذابیت درسی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با جذابیت درسی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  جذابیت درسی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با جذابیت درسی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  جذابیت درسی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با جذابیت درسی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با جذابیت درسی 

نتیجه گیری در رابطه با جذابیت درسی

پیشنهادات در رابطه با جذابیت درسی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با جذابیت درسی 

برای دانلود اقدام پژوهی ریاضی سوم متوسطه و دریافت اقدام پژوهی دبیر ریاضی از لینک خرید استفاده نمایید.