اقدام پژوهی معاون آموزشی:به کمک راهکار های جذاب و مدرسه محور فرهنگ پژوهشگری و علم آموزی در دانش آموزان

اقدام پژوهی برای معاون آموزشی آموزشگاه

اقدام پژوهی معاون : فرهنگ پژوهشگری

اقدام پژوهی برای معاون آموزشی آموزشگاه چگونه توانستم به کمک راهکار های جذاب و مدرسه محور فرهنگ پژوهشگری را در دانش آموزانم نهادینه سازم در قالب ورد

اقدام پژوهی برای معاون آموزشی آموزشگاه با موضوع چگونه توانستم به کمک راهکار های جذاب و مدرسه محور  فرهنگ پژوهشگری و علم آموزی را در دانش آموزانم  نهادینه سازم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معاون آموزشی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

نظام مدیریتی  مدرسه محور به عنوان یک نظام مطلوب وکارآمد ازلحاظ نظری و عملی، آزمونهای خود را با موفقیت طی نموده و هم اکنون درکشور های پیشرفته و نیز درکشورهای درحال توسعه کاملا” مورد استفاده بوده و ازجایگاه مناسبی برخوردار است. نظام موصوف ، صاحبان اندیشه های سازنده را بدون درنظرگرفتن شغل و مقام آنها بطوریکسان پذیرا می‏باشد وعلاوه براین که قدرت تصمیم گیری و مسئولیت مدیریت را به هیچ وجه تضعیف ویا مخدوش نمی کند ، زمینه های لازم برای تشویق مادی ومعنوی پرسنل را درقبال عرضة اندیشه های سازنده فراهم می نماید ، تا ازخلاقیت و پویایی تفکر انسانها برای رشد و توسعه استفاده مطلوب به عمل آید. مدیریت مشارکتی برگسترده کردن دامنه درگیری ذهنی و فکری کارکنان دراموری که به سرنوشت آنان ارتباط مستقیمی دارد تاکید می کند وشمار بسیاری ازپرسنل را در فراگیر دادوستد اندیشه و تجزیه و تحلیل قرار می دهد وازتوانمندیهای ذهنی و فکری آنان درجهت بهبود امور بهره می گیرد.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی برای معاون آموزشی آموزشگاه وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  علم آموزی

پیشگفتار در رابطه با  علم آموزی 

مقدمه  موضوع در رابطه با علم آموزی 

شناسایی مسئله در رابطه با  علم آموزی 

توصیف وضع موجود

اینجانب… ..معاون  آموزشی آموزشگاه …شهرستان نهاوند مدت … سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت می باشم . در آموزشگاه ما دانش آموزان از سطح بالایی از معلومات برخوردارند. در این مدرسه … کلاس در پایه … ..کلاس در پایه …،ر.. و .. و .کلاس … و .در پایه … و همچنین .. . در پایه … وجود دارد.  در سال تحصیلی اخیر پس از بررسی و کنکاش اولیه پیرامون مشکلات دانش آموزان و علاقه مندی و شکوفا سازی استعداد های ایشان و همچنین  با مراجعه به پرونده تحصیلی و تربیتی دانش آموزان و لیست نمرات دبیران و انجام جلسات با دانش آموزان ،متوجه شدم که اغلب این دانش آموزان دارای برنامه خاصی برای مطالعه روزانه نیستند و حداکثر زمانی که برای مطالعه در نظر می گیرند چیزی حدود یک یا یک ساعت و نیم در طول روز است که با توجه به سطح علمی دبیرستان ما و انتظارات بالای مسئولین  زمان مناسبی به نظر نمی رسید و همچنین همه دروس را تقریباً با یک شیوه و روش مطالعه می کردند که بازده چندانی نداشت و موثر نبود. و لازم بود تا هم شیوه های صحیح مطالعه دروس مختلف و هم روش استفاده درست از زمان را برای آنان تبیین کرده و بیان نمایم تا بتواند در پایان سال تغییری در وضعیت تحصیلی این دانش آموزان ایجاد کرده و با کمک ریکرد پژوهش محور به پیشرفت تحصیلی آنان کمک شایانی نماید.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  علم آموزی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با علم آموزی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  علم آموزی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با علم آموزی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  علم آموزی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با علم آموزی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با علم آموزی 

نتیجه گیری در رابطه با علم آموزی

پیشنهادات در رابطه با علم آموزی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با علم آموزی 

برای دانلود اقدام پژوهی برای معاون آموزشی آموزشگاه و دریافت اقدام پژوهی معاون آموزشی از لینک خرید استفاده نمایید.