نمونه گزارش کارورزی 3 دانشگاه فرهنگیان افزایش نشاط در دانش آموزان مدرسه راهنمایی درهنگام ساعات استراحت

نمونه گزارش کارورزی 3 دانشگاه فرهنگیان

نمونه گزارش کارورزی 3 دانشگاه فرهنگیان افزایش نشاط در دانش آموزان مدرسه راهنمایی درهنگام ساعات استراحت

خیر مقدم خدمت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان این فایل نمونه گزارش کارورزی 3 دانشگاه فرهنگیان می باشد که به صورت ورد و کامل می باشد. کارورزی به دانشجویان فرصت می دهد تا به بهترین نحو از یک محیط کاری عینی تجربه کسب کنند.

اهداف و پیامد های کارورزی در ترم سوم

دانشجو در این ترم باید با گذراندن کارورزی 3 و تدوین نمونه گزارش کارورزی 3 دانشگاه فرهنگیان بتواند :

  • نتایج تجربیات خود ، از فرآیند طراحی، اجرا و ارزیابی و بازبینی و بازاندیشی در طرح آموزشی را با تکیه بر عقلانیت عملی در قالب کنش پژوهی فردی گزارش کند.
  • دانشجوی معلمی باید در این مرحله با کنش پژوهیِ فردی ، به بهسازی عمل، بهسازی درک و فهم، و اصلاح عملکرد حرفه ای خود بپردازد.

قسمتی از این مجموعه

چکیده

باتوجه به این که اینجانب به عنوان معاون آموزشی مشغول هستم ودغدغه اصلی من ساعت استراحت کلاسی است که بچه هادائمادرحال دعواولگدبازی می باشندتصمیم گرفتم که چه کار کنیم تابتوانیم ساعت استراحت دانش آموزان رابه ساعت شادوبانشاطی تبدیل کنیم وچگونه برنامه هایی درساعات استراحت کلاسی برای شادابی بچه هامی توانیم داشته باشیم وآیاحضورمعاون درساعات استراحت کلاسی دانش آموزان می تواند درشاد کردن دانش آموزان تاثیربگذاردوساعات استراحت کلاسی چقدرباشد تابچه هادرآن زمان لذت کافی ببرند.

پس از انجام اقدامات مد نظر، محیط مدرسه تا اندازه ای تغییر کرد که این تغییر هم در رفتار دانش آموزان مشهود بود و هم دانش اموزان و معلمان در ساعات استراحت کلاسی احساس آرامش بیش تری داشتند و هم موجب یادگیری بهتر دروس  دانش آموزان در کلاس  گردید

بیان مسئله

ساعت استراحت کلاسی دانش آموزان هم فرصتی برای استراحت ورفع خستگی نوجوانان ونوجوانان وهم مهمترین وسیله اجتماعی شدن آنان به شمارمی رودوتجربیاتی که دانش آموزان  در ساعت تفریح به دست می آورندمی توانددرنگرش آنان نسبت به خودومدرسه وتحصیل اثربگذاردوفرصتی است که باگروهای سنی مختلفی ضمن بازی گروهی باهم دوست شونددرکشورمانقش معاون مدرسه دراین زمینه برجسته است ومدیرنقش چندانی ندارد.

برای دانلود بلافاصله پس از خرید فایل نمونه گزارش کارورزی 3 دانشگاه فرهنگیان روی دکمه قرمز خرید در زیر کلیک کنید.