کنش پژوهی کارورزی 3 تربیت بدنی ترغیب دانش آموزان به شرکت در فعالیت های ورزشی با ارائه راهکار های جذاب و بهسازی چمن و وضعیت ظاهری مجتمع ورزشی

کنش پژوهی کارورزی 3 تربیت بدنی

کنش پژوهی کارورزی 3 تربیت بدنی ترغیب دانش آموزان به شرکت در فعالیت های ورزشی  با ارائه راهکار های جذاب و بهسازی چمن و وضعیت ظاهری مجتمع ورزشی

خیر مقدم خدمت دانشجویان رشته آموزگار ابتدایی  دانشگاه فرهنگیان این فایل کنش پژوهی کارورزی 3 تربیت بدنی می باشد که به صورت ورد و کامل می باشد. کارورزی به دانشجویان فرصت می دهد تا به بهترین نحو از یک محیط کاری عینی تجربه کسب کنند.

اهداف و پیامد های کارورزی در ترم سوم

دانشجو در این ترم باید با گذراندن کارورزی 3 و تدوین کنش پژوهی کارورزی 3 تربیت بدنی بتواند :

  • نتایج تجربیات خود ، از فرآیند طراحی، اجرا و ارزیابی و بازبینی و بازاندیشی در طرح آموزشی را با تکیه بر عقلانیت عملی در قالب کنش پژوهی فردی گزارش کند.
  • دانشجوی معلمی درس مربی بهداشت باید در این مرحله با کنش پژوهیِ فردی ، به بهسازی عمل، بهسازی درک و فهم، و اصلاح عملکرد حرفه ای خود بپردازد.

قسمتی از این مجموعه

چکیده :

کشف استعدادها و توسعه و تجهیز سالن های ورزشی از سیاست های جدی آموزش و پرورش است.

یکی از سیاست های آموزش و پرورش توسعه تربیت بدنی و توجه به سلامت جسمی و روحی دانش آموزان با رویکرد ورزش های درون مدرسه ای است که باید با برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت شاخص های تربیت بدنی را در آموزش و پرورش ارتقاء دهیم. توسعه و تجهیز سالن های ورزشی و استفاده از دبیران متخصص، مجرب و باانگیزه از سیاست های مهم در آموزش و پرورش است و ورزش نماد سلامت و تلفیقی از ورزیدگی، روان آرام، زندگی سالم، شادابی و طراوت است. پس از کشف استعدادها باید این استعدادها را شکوفا سازند در این مراکزدانش آموزان در فضایی آرام رشد می کنند و شخصیت آنها در جریان کامل زندگی قرار می گیرد.نهادسازی و نمادسازی خوب، ورزش کردن و ورزش خوب کردن از سیاست های آموزش و پرورش است ورزش تمرین تحمل سختی ها و آرامش بخش جسم و روح است.ومهم ترین شاخصه و عنصر برای تقویت روح و آماده کردن آن برای تحصیل ورزش و بها دادن به حوزه ورزش نه در حد شعار بلکه در حد عمل است.در این میان تجربه بهترین آموزگار است و اگر از تجارب پیشکسوتان خوب استفاده شود در حوزه ورزش توفیقات بیشتری کسب خواهیم کرد.. بنده در کنش پژوهي فوق تصميم بر اين گرفته ام كه راهكار هاي علاقه مند كردن دانش آموزان را به ورزش و تربیت بدنی مورد بررسي و تحليل قرار دهم.

برای دانلود بلافاصله پس از خرید فایل کنش پژوهی کارورزی 3 تربیت بدنی روی دکمه قرمز خرید در زیر کلیک کنید.