مقاله جشنواره خوارزمی بررسی جایگاه تربیتی دختران در دین اسلام

مقاله جشنواره خوارزمی

مقاله جشنواره خوارزمی بررسی جایگاه تربیتی دختران در دین اسلام به صورت کامل و آماده و کاملترین فایل موجود در فضای مجازی و در قالب ورد و قابل ویرایش در 109  صفحه

مقاله جشنواره خوارزمی بررسی جایگاه تربیتی دختران در دین اسلام به صورت کامل و آماده و بهترین نمونه موجود در اینترنت توسط تیم تخصصی معلمان پژوهنــــــــــــــــده گردآوری گردیده است و به صورت اختصاصی برای شما فرهنگیان عزیز محیا شده است. این مقاله جشنواره خوارزمی از بهترین نمونه های موجود در رابطه با مقاله جشنواره خوارزمی می باشد. که شامل کلیه مراحل مورد نیاز است. مقاله جشنواره خوارزمی شامل عنوان بخش علمی ، پیشگفتار ، گزارش اصلی ، بیان مسئله ، روش تحقیق ، ارائه نتایج و راهکار است.

بخشی از این مقاله جشنواره خوارزمی را مشاهده می کنیم :

در برهه ای از زمان به سر می بریم که از سوی دین ستیزان و کسانی که دین و دینداری را بزرگترین مانع در برابر امیال شیطانی و منافع مادی خویش می دانند، با طرح پروژه ی تقدس زدایی مانند: جدایی دین از سیاست، مشروعیت بخشیدن به پلورالیزم دینی،  با شبه آفرینی و سکولار نمودن مفاهیم ارزشی و حیاتی، همچون ایجاد تردید و خدشه وارد نمودن به مسأله بسیار مهم و مقدس ولایت فقیه که متضمن استمرار خط انبیاء و سعادت جوامع انسانی است، قصاص که به صراحت قرآن، مایه ی حیات و امنیت فردی و اجتماعی انسان ها است، به عنوان حکم خشونت آمیز مطرح نمودن، و یا شهادت سالار شهیدان را نتیجه ی خشونت جداد بر شمردن و همه ی اینها بیانگر وجود یک توطئه ی خزنده ی فرهنگی برای خارج کردن پایانه های احکام نظری و عملی اسلام از صحنه ی زندگی جامعه ی بشری است.

در چنین شرایطی بر اهل قلم و اندیشمندان متعهد و متدین که مرزبانان معارف الهی اند، فرض است که در برابر مجسمه ی شبه افکنان که دانسته یا ندانسته ارکان دین خدا را هدف قرار داده اند، قلم هدایت اندیشه ها از نیام برکشیده و برای رفع غبار به شهادت از چهره ی گوهر دین و اذهان و افکار مردم به ویژه نسل جوان از هیچ کوششی دریغ نکنند.

البته این امر زمانی تحقق می یابد که شبه زدایی های منطقی و صحیح در قالب متد ها و روش های نوین جوان پسند تهیه و عرضه گردد(قائمی، علی.1371).

برای دانلود و دریافت مقاله جشنواره خوارزمی از این قسمت اقدام بفرمایید .