سایت جشنواره ی خوارزمی مطالعه نگرش معلمان نسبت به آموزش های ضمن خدمت از راه دور

سایت جشنواره ی خوارزمی

سایت جشنواره ی خوارزمی مطالعه نگرش معلمان نسبت به آموزش های ضمن خدمت از راه دور به صورت کامل و آماده و کاملترین فایل موجود در فضای مجازی و در قالب ورد و قابل ویرایش در 89  صفحه

سایت جشنواره ی خوارزمی مطالعه نگرش معلمان نسبت به آموزش های ضمن خدمت از راه دور به صورت کامل و آماده و بهترین نمونه موجود در اینترنت توسط تیم تخصصی معلمان پژوهنــــــــــــــــده گردآوری گردیده است و به صورت اختصاصی برای شما فرهنگیان عزیز محیا شده است. این سایت جشنواره ی خوارزمی از بهترین نمونه های موجود در رابطه با سایت جشنواره ی خوارزمی می باشد. که شامل کلیه مراحل مورد نیاز است. سایت جشنواره ی خوارزمی شامل عنوان بخش علمی ، پیشگفتار ، گزارش اصلی ، بیان مسئله ، روش تحقیق ، ارائه نتایج و راهکار است.

بخشی از این سایت جشنواره ی خوارزمی را مشاهده می کنیم :

از روش تعلیم و تربیت انسان و زیانهایی که بر اثر فقدان یا نقصان آن دامنگیر فرد و جامعه می شود از سویی احتمال انحراف آن از مسیر صحیح در مدت رشد فرد از سوی دیگر ایجاب می کند که فعالیتهای مربوطه مورد توجه خاص و مداوم قرار گیرد و اثرات این فعالیتها جز در رفتار فرد قابل مشاهده نیست .

در عصری که ما زندگی می کنیم بروز مشکلات روانی و اختلالات رفتاری مخصوصاً برای نوجوانان و جوانان امری بدیهی است زیرا در این عصر روابط انسانی جای خود را به ماشین آلات و کامپیوتر داده اند و صمیمیت گذشته از بین رفته و هر کسی به فکر خودش است و نوجوانان بیشتر از همه دست خویش اختلالات رفتاری ناشی از تنهایی و تربیت غلط و عدم توجه می گردند با این وجود شناخت اختلالات و یافتن راه حل مبارزه با آنها چه از طرف اولیاء خانواده ها و چه از طرف مسئولین آموزشی نوجوانان ما و نسل آینده را در مقابل این مشکلات ایمن خواهد کرد و ما جامعه ای سالم با نوجوانانی موفق و سالم خواهیم داشت و در این پژوهش گوشه کوچکی از اختلالات و مشکلات نوجوانا مورد بررسی قرار می گیرد امید است که چراغی باشد سر راه آیندگان ( چکیده ای از مقدمات کتابهای مربوط به اختلالات رفتاری ) .

برای دانلود و دریافت سایت جشنواره ی خوارزمی از این قسمت اقدام بفرمایید .