گزارش تخصصی آموزگاران پایه پنجم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

گزارش تخصصی چگونگی تقویت استقلال دانش آموزم

گزارش تخصصی آموزگاران پایه پنجم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی تقویت استقلال دانش آموزم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 25  صفحه

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی آموزگاران پایه پنجم پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی آموزگاران پایه پنجم را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگاران پایه پنجم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  تقویت استقلال دانش آموزم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  تقویت استقلال دانش آموزم

دیباچه پیرامون قضیه تقویت استقلال دانش آموزم

درک مشکل پیرامون قضیه  تقویت استقلال دانش آموزم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  تقویت استقلال دانش آموزم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  تقویت استقلال دانش آموزم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه تقویت استقلال دانش آموزم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  تقویت استقلال دانش آموزم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  تقویت استقلال دانش آموزم

بررسی بیشتر در رابطه با تقویت استقلال دانش آموزم

ارائه مستندات پیرامون تقویت استقلال دانش آموزم

پیش بینی نتایج در مورد تقویت استقلال دانش آموزم

راهکارها پیرامون قضیه تقویت استقلال دانش آموزم

رفرنس و منبع مورد استفاده تقویت استقلال دانش آموزم

تجزیه وتحلیل  و گردآوری اطلاعات

باتوجه به اطلاعات جمع آوری شده در رابطه با علل  عدم علاقه به درس و کلاس و مشاهده رفتار (اسم دانش آموز) در کلاس و مصاحبه ای که با مادر (اسم دانش آموز)  داشتم متوجه شدم از مهم ترین دلایل بی علاقگی به درس در (اسم دانش آموز) و عدم علاقه به ماندن در کلاس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– نحوه تربیت والدین که ماندن هميشگي و جدانشدن حتي چند ساعت از والدين را یک حسن   می دانند.

-عدم ارتباط صمیمی و دوستانه پدر با فرزندان در منزل و آگاه نبودن از مسایل و مشکلات روزمره آنان.

-عدم ارتباط (اسم دانش آموز) با همكلاسي هايش

– عدم انگیزه در (اسم دانش آموز) به کلاس درس و مدرسه

ارائه راهکارموقتی

1-   برای تشویق اوبرای ماندن در کلاس ،جوایزی درقبال پیشرفت تحصیلی( ولوبه مقدارکم )درحضوردانش آموزان به اوداده شود.

2-   درزنگ های تفریح به اومسولیت( دربان)بدهیم تاخودش مانع رفتن سایردانش آموزان ازمدرسه شود.

3-   درصورت لزوم ارجاع به مشاور که بنده به دلیل تجربه و علاقه ای که به امر مشاوره داشتم تصمیم گرفتم با او در این امر مشورت و راهنمایی کنم.

4-   مشاوره و راهنمایی خوددانش آموزونصیحت او

  • ارتباط صمیمی ودوستانه آموزگار ان وسایرمعلمان بااو

دلايل انتخاب راه حل

(اسم دانش آموز) نيز مانند برخي از كودكان دچار مشكلاتي هم چون ناراحتي، بي قراري ، ترس از مدرسه و حتي بيزاري و تنفر از کلاس و بی علاقگی به درس شده است.ترس غير منطقي (اسم دانش آموز) از مدرسه به معني امتناع از مدرسه رفتن و يكي از نشانه هاي اضطراب جدايي از والدين، خانه، خانواده و بخصوص مادر و يا شرايطي است كه به آن وابسته شده است.

دلايل بی علاقگی (اسم دانش آموز) به درس و کلاس و ماندن در مدرسه

١-اضطراب جدايي: معمولا مادران بچه هايي كه دچار اضطراب جدايي هستند، شخصيتي افراطي، مضطرب، بيش از حد حمايت كننده، مردد، حساس و عاطفي هستند كه اضطراب خود را با بيان افكار منفي و عمل خود به بچه ها منتقل مي كنند

2-يادگيري: ترس ويا امتناع از مدرسه بيش از آن كه علت شخصيتي و عاطفي داشته باشد ناشي از يادگيري است مادر يا پدري كه در ارتباط با كودكان خود مفاهيم ويا نكته هاي منفي از مدرسه، تنبيه و توبيخ ها و تجارب ناخوشايند خود را از دوران تحصيل بيان مي كنند و از آن ها مي خواهند كه  مواظب رفتارهايشان باشند خواه ناخواه باعث ترس كودكشان از مدرسه مي شوند.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگاران پایه پنجم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.