مقاله سرگذشت پژوهی با موضوع شهید جمشید دانایی فر بهترین و کاملترین نمونه های موجود

مقاله سرگذشت پژوهی با موضوع شهید جمشید دانایی فر بهترین و کاملترین نمونه های موجود برای استفاده پژوهشگران محترم در قالب ورد و قابل ویرایش در 6  صفحه

مقاله سرگذشت پژوهی با موضوع شهید جمشید دانایی فر بهترین مقاله تحقیقاتی شهید پژوهی است که توسط معلمان پژوهنــــــــــــــــده طراحی و تدوین گردیده است. و نکته ای که می بایست ذکر کنیم این است که معلمان پژوهنــــــــــــــــده بهترین و قوی ترین گزینه در رابطه  مقاله سرگذشت پژوهی می باشد که مطالب در این وبگاه توسط تیم تخصصی معلمان طراحی و تنظیم می شود. شما فرهنگیان عزیز و محترم می توانید علاوه بر نمونه های موجود در این سایت پیرامون مقاله سرگذشت پژوهی از سایر مطالب سایت نیز در زمینه مقاله سرگذشت پژوهی استفاده های لازم را ببرید.

نکته ای که قابل ذکر است اینکه تمامی نکات مورد نظر و لازم در مقاله سرگذشت پژوهی رعایت شده اند و عزیزان می توانند به عنوان الگوهایی موثر از آنها بهره بگیرند. می توان گفت برای استفاده کامل از منابع مقاله سرگذشت پژوهی گروه تخصصی معلمان پژوهنــــــــــــــــده علاوه بر اقدام به تهیه مقاله سرگذشت پژوهی تعداد قابل توجهی از فایل های پژوهشی نموده است. امیدواریم که این منابع بتوانند کمک شایانی در راستای فرهنگ تحقیق و پژوهش در کشور ایجاد کنند.

زندگی نامه شهید:

جمشید دانایی‌فر متولد ۱۳۶۶ اهل سیستان (محمد آباد- شیب آب) و دارای مدرک دیپلم بود و امسال بیست و پنجمین بهار عمر خود را بدون خانواده در نا کجا آباد سپری کرد. او فرزند ششم یک خانواده ۱۱ نفره از طبقه متوسط بود که سه خواهر و ۴ برادر داشت و سانحه تصادف سایه مادرش را سه سال بود که از سر او برداشته بود.

پدرش یک سالی می شود که بازنشسته شده اما بر اثر ناراحتی های روحی، مریض احوال است و خبر ربوده شدن جمشید مریضی وی را تشدید کرده است.

جمشید مدت دو سال سربازی‌اش را در کرمانشاه گذراند و بعد از دوران سربازی به استخدام نیروی انتظامی در آمد و برای آموزش به چالوس رفت. حدود یک سال در چالوس دوره‌هایی را گذراند و طبق گفته خانواده اش با قبول شدن در دوره‌ها با او قرارداد ۵ ساله بستند و به عنوان گروهبان دوم در مرز مشغول به خدمت شد و پس از سه سال به مرزهای سیستان و بلوچستان آمد.

برای دریافت و دانلود مقاله سرگذشت پژوهی می توانید از همین جا اقدام نمایید.