جشنواره خوارزمی 96 بررسي كتاب ديني سال در شكل‏گيري هويت ديني دانش‏ آموزان

جشنواره خوارزمی 96

جشنواره خوارزمی 96 بررسي كتاب ديني سال در شكل‏گيري هويت ديني دانش‏ آموزان به صورت کامل و آماده و کاملترین فایل موجود در فضای مجازی و در قالب ورد و قابل ویرایش در 95 صفحه

جشنواره خوارزمی 96  بررسي كتاب ديني سال در شكل‏گيري هويت ديني دانش‏آموزان به صورت کامل و آماده و بهترین نمونه موجود در اینترنت توسط تیم تخصصی معلمان پژوهنــــــــــــــــده گردآوری گردیده است و به صورت اختصاصی برای شما فرهنگیان عزیز محیا شده است. این جشنواره خوارزمی 96 از بهترین نمونه های موجود در رابطه با جشنواره خوارزمی 96 می باشد. که شامل کلیه مراحل مورد نیاز است. جشنواره خوارزمی 96 شامل عنوان بخش علمی ، پیشگفتار ، گزارش اصلی ، بیان مسئله ، روش تحقیق ، ارائه نتایج و راهکار است.

بخشی از این جشنواره خوارزمی 96 را مشاهده می کنیم :

اگر درنظام اسلامي , تربيت ديني به ثمر نرسد و نسل جوان جامعه تربيت صحيح ديني پيدا نكند يعني تربيت اسلامي در وجود و شخصيت آنان زنده فعال نباشد تلخي اين ناكامي با شيريني هيچ كاميابي ديگري قابل تحمل نيست و نبايد دل را به موفقيت‏هاي ديگر خوش داشت و از اصل قضيه غافل بود. (رهبري نژاد 1375)

قشر جوان در هر جامعه‏اي به لحاظ برخورداري از توان و انرژي فراوان قادرند تأثير تعيين كننده‏اي بر آينده آن جامعه داشته باشند آنها به راحتي تغييرات اجتماعي ـ فرهنگي و حتي سياسي جامعه را سمت و سو مي‏دهند , قادرند امنيت فرهنگي جامعه را تأمين كنند و يا فرهنگ را به سويي برند كه مطلوب جامعه نيست. چرا كه ميراث فرهنگي گذشتگاه توسط آنها به نسل بعد منتقل مي‏شود و چنانچه آنها در انتقال اين ميراث فرهنگي امانت‏دار خوبي باشند و در مواجه با فرهنگهاي ديگر دچار « خودباختگي فرهنگي» نشوند, خواهند توانست امنيت فرهنگي آن جامعه را تأمين كنند. ولي اگر در مواجهه با فرهنگهاي بيگانه دچار خودباختگي فرهنگي شوند, تا چند نسل بعد از فرهنگ مطلوب جامعه نمي‏توان خبر گرفت.

برای دانلود و دریافت جشنواره خوارزمی 96 از این قسمت اقدام بفرمایید .