جشنواره خوارزمی دانش آموزی بررسي علل تمايل معلمان ابتدايي به تغيير مقطع ازدورة ابتدايي به دورة متوسطه

جشنواره خوارزمی دانش آموزی

جشنواره خوارزمی دانش آموزی بررسي علل تمايل معلمان ابتدايي به تغيير مقطع ازدورة ابتدايي به دورة متوسطه به صورت کامل و آماده و کاملترین فایل موجود در فضای مجازی و در قالب ورد و قابل ویرایش در 121 صفحه

جشنواره خوارزمی دانش آموزی بررسي علل تمايل معلمان ابتدايي به تغيير مقطع ازدورة ابتدايي به دورة متوسطه به صورت کامل و آماده و بهترین نمونه موجود در اینترنت توسط تیم تخصصی معلمان پژوهنــــــــــــــــده گردآوری گردیده است و به صورت اختصاصی برای شما فرهنگیان عزیز محیا شده است. این جشنواره خوارزمی دانش آموزی از بهترین نمونه های موجود در رابطه با جشنواره خوارزمی می باشد. که شامل کلیه مراحل مورد نیاز است. جشنواره خوارزمی دانش آموزی شامل عنوان بخش علمی ، پیشگفتار ، گزارش اصلی ، بیان مسئله ، روش تحقیق ، ارائه نتایج و راهکار است.

بخشی از این جشنواره خوارزمی دانش آموزی را مشاهده می کنیم :

معلم در مكتب مقدس اسلام از پايگاه و موقعيت والايي برخوردار است به طوري كه حضرت رسول اكرم (ص) فرموده است انما بعثت معلماً به همين سبب توجه به معلمان يك جامعه، يعني توجه به مقام بشري و توجه به سرچشمه خوبي‌ها , اگر عزت نفس معلمان حفظ شود عزت نفس جامعه حفظ و تأمين مي‌شود. بي‌شك نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران براي تحقق اهداف انقلاب اسلامي و تداوم آن ناگزير است كه به نظام آموزش و پرورش توجه كند و نظام آموزش و پرورش براي تحقق اهداف خود بايد به تأمين و تربيت نيروي انساني لايق و شايسته براي عصر حاضر و آتي بينديشد. در اين راه مهم‌ترين نيروي انساني همان معلم است. در فرآيند ياد دهي و يادگيري مهم‌ترين و موثرترين كسي كه نقش‌هاي متعدد و سازنده بر عهده دارد معلم است. جايگاه و نقش معلمان به حدي است كه صاحب نظران تعليم و تربيت بدون وجود معلمان شايسته بازسازي و اصلاح نظام آموزش و پرورش را موفقيت‌آميز نمي‌دانند. امروزه كارگزاران اصلي تعليم و تربيت معلمان‌اند زيرا آن چه دانش‌آموزان كسب مي‌كنند متأثر از خصوصيات، كيفيات و شايستگي‌هاي علمي، فرهنگي، اجتماعي و اخلاقي و معنوي معلمان است و تعامل مستمر و چهره به چهره معلم با دانش‌آموزان وي را در موقعيت ممتاز و منحصر به فردي قرار مي‌دهد كه هيچ انسان ديگري از چنين موهبتي برخوردار نيست كه پژوهش‌هاي گوناگون نيز مويد اين امر است.

برای دانلود و دریافت جشنواره خوارزمی از این قسمت اقدام بفرمایید .