جشنواره خوارزمی دانش آموزان متوسطه اول رابطه سلامت عمومي و رضايت شغلي معلمين آموزش و پرورش

جشنواره خوارزمی دانش آموزان متوسطه اول

جشنواره خوارزمی دانش آموزان متوسطه اول رابطه سلامت عمومي و رضايت شغلي معلمين آموزش و پرورش  به صورت کامل و آماده و کاملترین فایل موجود در فضای مجازی و در قالب ورد و قابل ویرایش در 80  صفحه

جشنواره خوارزمی دانش آموزان متوسطه اول  رابطه سلامت عمومي و رضايت شغلي معلمين آموزش و پرورش  به صورت کامل و آماده و بهترین نمونه موجود در اینترنت توسط تیم تخصصی معلمان پژوهنــــــــــــــــده گردآوری گردیده است و به صورت اختصاصی برای شما فرهنگیان عزیز محیا شده است. این جشنواره خوارزمی دانش آموزان متوسطه اول از بهترین نمونه های موجود در رابطه با جشنواره خوارزمی دانش آموزان متوسطه اول می باشد. که شامل کلیه مراحل مورد نیاز است. جشنواره خوارزمی دانش آموزان متوسطه اول شامل عنوان بخش علمی ، پیشگفتار ، گزارش اصلی ، بیان مسئله ، روش تحقیق ، ارائه نتایج و راهکار است.

بخشی از این جشنواره خوارزمی دانش آموزان متوسطه اول را مشاهده می کنیم :

در این تحقیق رضایت و عدم رضایت نسبت به عوامل و پاداش های مختلف مادی و معنوی و اجتماعی و سلامت عمومی بررسی شده است و در این بررسی ها تاثیر عوامل مادی با شاخص هایی از قبیل حقوق و مزایا، امکانات و تسهیلات، خدمات درمانی، اعطاء مسکن و غیره، و تاثیر عوامل معنوی با شاخص هایی از قبیل تحسین و تمجید، تشویق نامه کتبی، توبیخ نامه، اعطای بورس تحصیلی، توجه به افکار و احساسات فرهنگیان و غیره و یک سری عوامل از قبیل افزایش مسئولیت و نیاز به کسب موفقیت مورد سنجش قرار گرفته و ارتباط هر یک از آنها با رضایت شغلی مورد مطالعه و بررسی قرار می گیرد.

علت و هدف اصلی از انتخاب موضوع تحقیق بررسی اثرات بعضی از عوامل مادی و معنوی و اجتماعی بر روی رضایت شغلی و سلامت عمومی معلمین آموزش و پرورش بوده و از آنجا که اهم وظایف و ماموریت سازمانها ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوا و توسعه و رشد امور تکنولوژیکی مملکت می باشد و در این راستا میزان موفقیت واثر بخشی بستگی به موفقیت و اثر بخشی کار کنان دارد. بنابراین می بایست انگیزه و علاقه آنها در انجام کار ورضایت و عدم رضایت آنها از شغل و تمایلات و محرکات درونی افراد که موجب آغاز فعالیت و تلاش بیشتر وبا کیفیت تر می گردد، بررسی و مشخص شود.

و دریافت جشنواره خوارزمی دانش آموزان متوسطه اول از این قسمت اقدام بفرمایید .