اقدام پژوهی مربیان پرورشی: چگونه توانستم حس خدا شناسی دانش آموزان را تقویت کنم

اقدام پژوهی مربیان پرورشی

اقدام پژوهی مربیان پرورشی با موضوع حس خدا شناسی دانش آموزان

اقدام پژوهی مربیان پرورشی با موضوع چگونه توانستم حس خدا شناسی دانش آموزان را تقویت کنم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معاون پرورشی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

هدف از آموزش تفکر و تقویت حس خدا شناسی، حضور معنویات و مذهب در متن زندگی دانش آموزان است. ما با تعلیم مسائل دینی و با روش های مطلوب و خاص می توانیم در دانش آموزان درک و شعور دینی ایجاد کنیم. اگر تلاش همه ما بر این باشد که از طریق روح حاکم بر تمامی برنامه های رسمی و غیررسمی (فوق برنامه و مکمل) تربیت، تزکیه و تأدیب صورت گیرد و مفاهیم نظری به صورت «رفتار دینی» درآید، می توانیم ادعا کنیم که آموزش تفکر و تقویت حس خدا شناسی تا حد زیادی تحقق پیدا کرده است. آنچه با توجه به مقتضیات زمان در آموزش تفکر و تقویت حس خدا شناسی باید مدنظر قرار گیرد، اصلاحات در روش های آموزش تفکر و تقویت حس خدا شناسی است. مدیریت مراکز آموزش و پرورش ما با توجه به تفاوت های فردی در دانش آموزان، اصل زیبایی شناسی و ابزار هنر را بویژه در غنی سازی، اوقات فراغت و فوق برنامه باید لحاظ کنند وحدت نداشتن در بینش و منش و همچنین وحدت نداشتن در هدف و خط مشی، از عوامل مهم آسیب شناسی آموزش تفکر و تقویت حس خدا شناسی در جامعه ما به شمار می آید. فضا و آموزش تفکر و تقویت حس خدا شناسی بین مراکز متولی آموزش تفکر و تقویت حس خدا شناسی مثل رسانه ها، نهادهای فرهنگی و هنری در جامعه موجب تضاد تربیت و سرگردانی نسل جوان ما در جامعه شده است. اگر یکپارچگی به مفهوم واقعی کلمه در ساختار و تشکیلات، با رویکرد تلفیق فعالیت های آموزش و پرورش شکل منسجم خود را پیدا نکند، قطعاً آسیب پذیری نسل جوان ما در آینده بیشتر از گذشته خواهد بود.در همین مسیر باید به جاذبه های دینی با توجه به استعداد جامعه و جایگاه دین در عرصه بین المللی و بحث جهانی شدن توجهی دقیق و زیرکانه داشت.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی مربیان پرورشی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  نماز جماعت

پیشگفتار در رابطه با  نماز جماعت 

مقدمه  موضوع در رابطه با نماز جماعت 

شناسایی مسئله در رابطه با  نماز جماعت 

توصیف وضع موجود

اينجانب ………………..هستم.دانش آموزان این آموزشگاه ، از قشر متوسط جامعه هستند..اما متأسفانه مشکلات معنوی و دینی در تعدادی  ازآنان دیده می شد و من همه روزه از دیدن عدم توجه دقيق به مسائل دینی در دانش آموزان ، مشکلات معنوی ایشان ، عدم رعایت مسائل دینی ، عدم استقبال از نماز جماعت ، بی توجهی به مراسم دینی، و000 رنج می بردیم و به واسطه سمتمان در اين آموزشگاه كه فضای بازی برای گفتگو ایجاد می نماید، زمانی که با دانش آموزان به بحث می پرداختیم مشاهده می کردیم که همه آنان بالاتفاق با قضیه دین و ضرورت رعایت مسائل شرعی موافقند اما در عمل مشاهده می کردیم رفتارشان خلاف گفتارشان را نشان می دهد0

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  نماز جماعت 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با نماز جماعت 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  نماز جماعت 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با نماز جماعت 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  نماز جماعت 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با نماز جماعت 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با نماز جماعت 

نتیجه گیری در رابطه با نماز جماعت

پیشنهادات در رابطه با نماز جماعت

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با نماز جماعت 

برای دانلود اقدام پژوهی مربیان پرورشی و دریافت اقدام پژوهی معاون پرورشی از لینک خرید استفاده نمایید.