no-img
دانلود بانک معلمان پژوهنده

اقدام پژوهی درس املا کلاس چهارم نمونه ای کامل و دقیق در قالب ورد


دانلود بانک معلمان پژوهنده

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه برای دانلود مقاله پرسش مهر 23 با موضوع شاخص های مدرسه خوب کلیک کنید مقطع ابتدایی و متوسطه

ادامه مطلب

اقدام پژوهی درس املا کلاس چهارم با موضوع چگونه توانستم مشکل کند نویسی را در املا در دانش آموز پایه چهارم کاهش دهم
امتیاز 4.00 ( 1 رای )اقدام پژوهی درس املا کلاس چهارم با موضوع چگونه توانستم مشکل کند نویسی را در املا در دانش آموز پایه چهارم کاهش دهم">
zip
آوریل 6, 2022
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

اقدام پژوهی درس املا کلاس چهارم با موضوع چگونه توانستم مشکل کند نویسی را در املا در دانش آموز پایه چهارم کاهش دهم


اقدام پژوهی مشکل کند نویسی

اقدام پژوهی مشکل کند نویسی با موضوع چگونه توانستم مشکل کند نویسی را در املا در دانش آموز پایه چهارم کاهش دهم

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم چهارم دبستان  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

در نوشتار دانش‌آموزان مقطع ابتدایی، مشکلات فراوانی مانند کند نویسی، کج‌ نویسی، پُر فشار نویسی ، راست نویسی بیش از حد و موارد بسیار دیگری وجود داشته که در مجموع به این مشکلات، بد نویسی می‌گویند. یکی از اصلی‌ترین مشکلات بد نویسی، کند نویسی است. کند نویسی سبب بروز مشکلات فراوانی مخصوصاً در درس املا می‌شود. این مشکل در بزرگ‌ترها هم مشاهده شده است

علّت‌های مختلفی برای کند نویسی وجود دارد؛ از جمله :

  • عدم هماهنگی چشم و دست
  • فشار زیاد قلم روی کاغذ
  • عدم صحیح در دست گرفتن قلم
  • ضعیف بودن عضلات انگشتان و دست
  • ملال‌آور بودن نوشتن به دلیل ضعف یا عدم داشتن انگیزه و….
  • اقدام پژوهی مشکل کند نویسی

مباحث این فایل بصورت تیتروار

تیترهایی که در این اقدام پژوهی کندنویسی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  کندنویسی

پیشگفتار در رابطه با  کندنویسی 

مقدمه  موضوع در رابطه با کندنویسی 

شناسایی مسئله در رابطه با  کندنویسی 

توصیف وضع موجود

اينجانب … مدت …. سال است كه در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم. و هم اكنون نيز در آموزشگاه ……  مشغول تدريس هستم. خوب نوشتن و صحیح نوشتن یک توانایی ایست که ما به عنوان معلمان   شکوفا کردن این توانایی ها را عهده دار هستیم.در ماه مهر وقتي درس را تدريس مي كردم و با دانش آموزان در کلاس املا كار مي كردم تمام سعي من بر اين بود تا دانش آموزانم مشكلي در نوشتن نداشته باشند. زيرا هر معلّمي آرزو دارد كه دانش آموزانش درس هاي او را بهتر و آسان تر ياد بگيرند و گفته هايش در اعماق وجود دانش آموزان نفوذ كند.در بين اين   دانش آموز ان علی در نوشتن املاهم سطح با دانش آموزان ديگر نبود و با مشکلات زیادی از جمله کند نویسی مواجه بود. با تشویق وراهنمایی به درس های کلاس توجّه می کرد . برای انجام فعالیت های نوشتنی از خود علاقه ای نشان نمی داد و زود خسته می شد.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  کندنویسی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با کندنویسی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  کندنویسی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با کندنویسی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  کندنویسی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با کندنویسی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با کندنویسی 

نتیجه گیری در رابطه با کندنویسی

پیشنهادات در رابطه با کندنویسی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با کندنویسی 

اقدام پژوهی مشکل کند نویسی

برای دانلود اقدام پژوهی مشکل کند نویسی و دریافت  نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان سایت 1792 نوشته در دانلود بانک معلمان پژوهنده دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


پاسخ دهید