گزارش تخصصی معلم کلاس سوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

گزارش تخصصی معلم کلاس سوم ابتدایی

گزارش تخصصی معلم کلاس سوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی متمرکز کردن  حواس پرت دانش آموزم در کلاس

گزارش تخصصی معلم کلاس سوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی متمرکز کردن  حواس پرت دانش آموزم در کلاسدر دانش آموزان پايه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 19 صفحه

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلم کلاس سوم ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلم کلاس سوم ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم کلاس سوم ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه    متمرکز کردن  حواس پرت دانش آموزم در کلاس

سرآغاز سخن پیرامون قضیه    متمرکز کردن  حواس پرت دانش آموزم در کلاس

دیباچه پیرامون قضیه   متمرکز کردن  حواس پرت دانش آموزم در کلاس

درک مشکل پیرامون قضیه    متمرکز کردن  حواس پرت دانش آموزم در کلاس

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه    متمرکز کردن  حواس پرت دانش آموزم در کلاس

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه    متمرکز کردن  حواس پرت دانش آموزم در کلاس

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه   متمرکز کردن  حواس پرت دانش آموزم در کلاس

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با    متمرکز کردن  حواس پرت دانش آموزم در کلاس

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات    متمرکز کردن  حواس پرت دانش آموزم در کلاس

بررسی بیشتر در رابطه با   متمرکز کردن  حواس پرت دانش آموزم در کلاس

ارائه مستندات پیرامون   متمرکز کردن  حواس پرت دانش آموزم در کلاس

پیش بینی نتایج در مورد   متمرکز کردن  حواس پرت دانش آموزم در کلاس

راهکارها پیرامون قضیه   متمرکز کردن  حواس پرت دانش آموزم در کلاس

رفرنس و منبع مورد استفاده   متمرکز کردن  حواس پرت دانش آموزم در کلاس

به طور کلی علل بی دقتی و حواس پرتی را به دو دسته کلی تقسیم می کنند:

1-حواس پرتی درونی و ذهنی :مانند مشغله های ذهنی دانش آموز

2-بی دقتی و حواس پرتی بیرونی و محیطی:شامل محیط،خانواده،کتاب و موضوعات آن،معلم و روش تدریس معلم

حواس پرتی بیرونی آسانتر از حواس پرتی درونی برطرف می شود.

باید هر یک از این عوامل را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم تا تشخیص دهیم هر کدام چگونه باعث حواس پرتی و عدم تمرکز می شود ،بعد از اینکه شناخت کافی صورت گرفت و عامل یا عوامل به وجودآورنده عدم تمرکز در شاهرخ مشخص شد، بتوانیم راهکارهای مناسب ارائه دهیم.

محیط    :     گرمی و سردی هوای کلاس ،  صداهای ناهنجار         نور شدید و ضعیف

خانواده :  اغتشاشات فکری(مشکلات ارتباطی،اقتصادی،اجتماعی،اعتیاد) ، کمبود محبت و نشاط  ، احساس ناامنی  ، مقایسه کودک و نوجوان با همسالان

روشها های تدریس  : عدم استفاده از روشهای فعال  ، عدم استفاده از وسایل کمک آموزشی

کتاب    :  عدم احساس نیاز به مطالب کتاب

معلم    :   توقعات بیش از ظر فیت دانش آموز ، مقایسه دانش آموز با دیگران ،   بازگو کردن مطالب تکراری

دانش آموز    :      درد و رنج،بیماریها ، گرسنگی و تشنگی ،  غم و غصه ، ترس ، خشم و شادی ، اضطراب و نگرانی، فشارهای روانی ،  بی علاقگی ،     عدم آگاهی و آشنایی با روشهای صحیح مطالعه

چگونگی یافتن و انتخاب راه حل ها

برای اینکه علت دقیق عدم تمرکز شاهرخ مشخص شود با او مصاحبه کردم و از او خواستم از بین عواملی که باعث عدم تمرکز می شوند مواردی که بیشتر در او این مشکل را به وجود آورده است مشخص کند.

با هم عوامل را بررسی کردیم.از عوامل محیطی هیچ کدام موثر نبود چون شرایط محیطی در این دبیرستان برای دانش آموزان کاملا مساعد است..

عامل بعدی خانواده است که شاهرخ شرایط را در خانواده مناسب می داند ولی می گوید گاهی مادرم من را با افراد فامیل مقایسه می کند که باعث اذیت من می شود.

در مورد روشهای تدریس ،چون من از روشهای فعال استفاده می کنم و تمام واحدهای کتاب را به صورت پاورپوینت درآورده و از تصاویر جذاب استفاده کردم،و دانش آمزان به صورت گروهی و شرکت در پرسش و پاسخ و بحثهای گروهی فعال هستند به نظرم مشکل خاصی در این مورد نباشد که شاهرخ نیز این مطلب را تایید کرد.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم کلاس سوم ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.