کنش پژوهی کارورزی آموزگار چند پایه ابتدایی بهبود خط نوشتاری دانش آموزان با استفاده از انواع فعالیت های جذاب

کنش پژوهی کارورزی آموزگار چند پایه ابتدایی

کنش پژوهی کارورزی آموزگار چند پایه ابتدایی بهبود خط نوشتاری دانش آموزان با استفاده از انواع فعالیت های جذاب

خیر مقدم خدمت دانشجویان رشته آموزگار ابتدایی  دانشگاه فرهنگیان این فایل کنش پژوهی کارورزی آموزگار چند پایه ابتدایی می باشد که به صورت ورد و کامل می باشد. کارورزی به دانشجویان فرصت می دهد تا به بهترین نحو از یک محیط کاری عینی تجربه کسب کنند.

اهداف و پیامد های کارورزی در ترم سوم

دانشجو در این ترم باید با گذراندن کارورزی 3 و تدوین کنش پژوهی کارورزی آموزگار چند پایه ابتدایی بتواند :

  • نتایج تجربیات خود ، از فرآیند طراحی، اجرا و ارزیابی و بازبینی و بازاندیشی در طرح آموزشی را با تکیه بر عقلانیت عملی در قالب کنش پژوهی فردی گزارش کند.
  • دانشجوی معلمی درس مربی بهداشت باید در این مرحله با کنش پژوهیِ فردی ، به بهسازی عمل، بهسازی درک و فهم، و اصلاح عملکرد حرفه ای خود بپردازد.

قسمتی از این مجموعه

تحلیل موقعیت تدریس :

در پژوهش حاضر ، با توجه به این اصل که کودک بیشتر به بازی علاقه مند است ، بد خطی دانش آموز اصلاح شده است . همچنین به صورت ریشه ای به مشکل پرداخته شده است ، نه این که متوسل به رو نویسی هایبی هدف و خسته کننده شود که در مواردی به تشدید مشکل منجر می شود .

این نوشتار شامل چندین بخش است که پس از بیان مسئله و ارائه ی شواهد و تحلیل داده ها ، راه حلهایی را بطور موقّت در نظر گرفته و سر انجام پس از گزینش روش مؤثّر با نظارت بر آن شواهدی دال بربهبود مشکل ارائه کرده و پس از تأیید وضع مطلوب از جانب چند مرجع ، توصیه هایی شده است.

آموزشگاهی که این پژوهش در آن انجام می شود ، دارای ویژگیهای زیر می باشد :

مدرسه ی شهید ابوالفضل قاسملو در روستای گوالان زیر نظر مجتمع آموزشی و پرورشی شهید سلمان مهاجر در منطقه ی زنجانرود واقع است . این روستا حدود 85 کیلو متری جاده ترانزیت زنجان  – تبریز قرار دارد.

آموزشگاه مذکور دارای مساحت 540 متر مربع با زیر بنای 278 مترمربع می باشد. ساختمان آموزشی شامل 4 کلاس 28 مترمربعی ، یک اتاق معلمان ، یک نماز خانه و یک اتاق پرورشی می باشد.کتابخانه وکیت های آزمایشگاهی در اتاق پرورشی قرار دارد.در این مدرسه به دلیل پایین بودن آمار دانش آموزان کلاسها به صورت 2 کلاس چند پایه و مختلط ( اول ، دوم ، سوم ) و ( چهارم ، پنجم ) اداره می شود. به همین دلیل فقط ازدو کلاس آن استفاده می شود و بقیه ی کلاسها بلا استفاده مانده است.

برای دانلود بلافاصله پس از خرید فایل کنش پژوهی کارورزی آموزگار چند پایه ابتدایی روی دکمه قرمز خرید در زیر کلیک کنید.