نمونه کنش پژوهی گروهی کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

نمونه کنش پژوهی گروهی

نمونه کنش پژوهی گروهی کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

خیر مقدم خدمت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان این فایل نمونه کنش پژوهی گروهی می باشد که به صورت ورد و کامل می باشد. کارورزی به دانشجویان فرصت می دهد تا به بهترین نحو از یک محیط کاری عینی تجربه کسب کنند.

اهداف و پیامد های کارورزی در ترم سوم

دانشجو در این ترم باید با گذراندن کارورزی 3 و تدوین نمونه کنش پژوهی گروهی بتواند :

  • نتایج تجربیات خود ، از فرآیند طراحی، اجرا و ارزیابی و بازبینی و بازاندیشی در طرح آموزشی را با تکیه بر عقلانیت عملی در قالب کنش پژوهی فردی گزارش کند.
  • دانشجوی معلمی باید در این مرحله با کنش پژوهیِ فردی ، به بهسازی عمل، بهسازی درک و فهم، و اصلاح عملکرد حرفه ای خود بپردازد.

قسمتی از این مجموعه

با مشاهده وضع موجود مدرسه و طرز بازی کردن و مطالعه دانش آموزان در زنگ تفریح و یا نحوه بازی کردن در زنگ ورزش که قادر نبودند از تمام فضا و امکانات مدرسه برای مطالعه و ورزش کردن استفاده کنند یا اضطراب و نگرانی همکاران از آن جهت که بچه ها در زنگ های استراحت و تفریح قادر به مطالعه کردن نیستند. و وقتشان را بیهوده و به هدر می روند به فکر احداث فضای سبز برای مطالعه دانش آموزان و زمین برای ورزش کردن به صورت استاندارد اقدام به درست کردن آن کردم. که در ادامه پژوهش به اهمیت همکاری و همفکری که بین دانش آموزان و معلمین برقرار شد و تاثیر این همکاری در ایجاد وضع مطلوب رداخته شده است. درپایان کار امیدوارم که توانسته باشم مشکلات و موانعی که در این رابطه هم برای دانش آموزان و هم برای همکاران وجود برداشته باشم. و نگرانی و دغدغه خاطر همکاران برطرف شده باشد.

 هدف:

1- ایجاد یک فضای سالم و ایمن برای بازی بچه ها در زنگ تفریح و ورزش.

2- تشویق دانش آموزان به مطالعه در ساعات اوقات فراغت. – بوجود آوردن یک فضای سرسبز و با  نشاط و از  بین     بردن جلوه یکنواختی و کسل کننده آموزشگاه نسبت به روحیه دانش آموزان که نیاز دارند در محیطی سالم و شاد و سرسبز بسر ببرند.

3- از بین بردن دغدغه و نگرانی همکاران نسبت به هنگام بازی و ورزش دانش آموزان در محیط آموزشگاه.

برای دانلود بلافاصله پس از خرید فایل نمونه کنش پژوهی گروهی روی دکمه قرمز خرید در زیر کلیک کنید.