نمونه مقاله شهید پژوهی با موضوع شهید اکبر فتاح المنان بهترین و کاملترین نمونه های موجود

نمونه مقاله شهید پژوهی

نمونه مقاله شهید پژوهی با موضوع شهید اکبر فتاح المنان  بهترین و کاملترین نمونه های موجود برای استفاده پژوهشگران محترم در قالب ورد و قابل ویرایش در 8 صفحه

نمونه مقاله شهید پژوهی با موضوع شهید اکبر فتاح المنان  بهترین مقاله تحقیقاتی سرگذشت پژوهی است که توسط معلمان پژوهنــــــــــــــــده طراحی و تدوین گردیده است. و نکته ای که می بایست ذکر کنیم این است که معلمان پژوهنــــــــــــــــده بهترین و قوی ترین گزینه در رابطه  نمونه مقاله شهید پژوهی می باشد که مطالب در این وبگاه توسط تیم تخصصی معلمان طراحی و تنظیم می شود. شما فرهنگیان عزیز و محترم می توانید علاوه بر نمونه های موجود در این سایت پیرامون نمونه مقاله شهید پژوهی از سایر مطالب سایت نیز در زمینه سرگذشت پژوهی استفاده های لازم را ببرید.

نکته ای که قابل ذکر است اینکه تمامی نکات مورد نظر و لازم در نمونه مقاله شهید پژوهی رعایت شده اند و عزیزان می توانند به عنوان الگوهایی موثر از آنها بهره بگیرند. می توان گفت برای استفاده کامل از منابع سرگذشت پژوهی گروه تخصصی معلمان پژوهنــــــــــــــــده علاوه بر اقدام به تهیه نمونه مقاله شهید پژوهی تعداد قابل توجهی از فایل های پژوهشی نموده است. امیدواریم که این منابع بتوانند کمک شایانی در راستای فرهنگ تحقیق و پژوهش در کشور ایجاد کنند.

فرمانده گردان امام علی(ع) جهاد سازندگی نجف‌آباد

پیروزی نهایی را نه در شکست عراق، بلکه در نابودی اسرائیل می‌دانست. این را در وصیت‌نامه‌اش نوشته بود. وضعیت مالی خانواده، عاملی مهم در بنیان‌گذاری روح پُر جوش و خروش او محسوب می‌شد. از سویی کارگری ساده و بی‌آلایش بود و از سوی دیگر محصلی پُر تلاش. از طرفی در خانه به خانواده خدمت می‌کرد و از آن طرف روحی پر نشاط و شاداب داشت، همچون ورزشکاری پر انرژی. اکبر عزیز ِخانواده بود و معلم آن‌ها.

از نوجوانی در کنار درس و بنّایی و قالی‌بافی، به یادگیری آموزه‌های دینی پرداخت. ورزش هم جزء برنامه‌هایش بود حتی در رشتۀ  بسکتبال مهارت کسب کرد. در دورۀ دبیرستان با مسائل سیاسی آشنا شد و مطالعاتش را با کتاب‌های شهید مطهری، رسالۀ امام و … آغاز کرد. اکبر همواره خود را سربازی کوچک از سپاه اسلام می‌دانست و همراه این سیل خروشان فعالیت می‌کرد. دیگر نه روز آرام داشت و نه شب.   سال 1358 وارد دانشگاه صنعتی اصفهان شد و در رشتۀ عمران تحصیلاتش را دنبال کرد. در برنامه‌های انجمن اسلامی دانشجویان حضوری فعال داشت و به ارشاد دانشجویان می‌پرداخت. در آن زمان، دانشگاه مرکز افکار غربی شده بود. او با تعدادی دیگر از دانشجویان، کلاس و درس را تَرک کردند.

برای دریافت و دانلود نمونه مقاله شهید پژوهی می توانید از همین جا اقدام نمایید.