نمونه اقدام پژوهی معلم ششم دبستان با موضوع چگونه توانستم گروه گریزی دانش آموزانم را در پایه ششم برطرف کنم

نمونه اقدام پژوهی معلم ششم دبستان

نمونه اقدام پژوهی معلم ششم دبستان با موضوع چگونه توانستم گروه گریزی دانش آموزانم را در پایه ششم برطرف کنم در قالب ورد و قابل ویرایش

نمونه اقدام پژوهی معلم ششم دبستان با موضوع چگونه توانستم گروه گریزی دانش آموزانم را در پایه ششم برطرف کنم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ششم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

روش تدریس به شیوه بحث گروهی ، گفت و گویی سنجیده و منظم در باره ی موضوعی خاص و مورد علاقه ی مشترک شرکت کنندگان در بحث است . در این روش ، دانش آموزان با شرکت فعال در فعالیت های کلامی ابعاد مختلف یک مساله را مورد بحث قرار می دهند و در پایان نسبت به آن شناخت عمیق تری به دست می آورند. همچنین درک می کنند که دیگران نیز نظریاتی دارند وباید به نظریات آنان احترام گذاشت . استدلال کردن و گوش دادن به حرفهای دیگران را می آموزند و دارای روحیه ی تحمل آرا می گردند. همچنین از طریق بحث گروهی ، روابط گروهی را تمرین می کنند. در این روش ، وظیفه ی اصلی معلم تحلیل و ارزش یابی جریان بحث ، منطق ، سازمان و صحت مطالب گفته شده است . البته او می تواند نقش هدایت کننده ی بحث را داشته باشد و هر جا که بحث به بن بست برسد یا از مسیر اصلی خارج شود ، آن را به مسیر اصلی هدایت کند. هم چنین باید مراقب باشد که افراد بخصوصی ، بحث را به خود اختصاص ندهند .

– موضوعهایی که بتوان درباره آن نظرات مختلف و متفاوت ارائه داد. فراگیران درباره موضوع، اطلاعات لازم را داشته باشند یا بتوانند کسب کنند. موضوع موردعلاقه مشترک شرکت کنندگان در بحث باشد.

تیترهایی که در این نمونه اقدام پژوهی معلم ششم دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  گروه گریزی

پیشگفتار در رابطه با  گروه گریزی 

مقدمه  موضوع در رابطه با گروه گریزی 

شناسایی مسئله در رابطه با  گروه گریزی 

توصیف وضع موجود

اینجانب …. آموزگار  پایه ششم آموزشگاه …… شهرستان …. مدت ….. سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشم .و هم اکنون در آموزشگاه …. در سمت آموزگار پایه ششم تدریس می کنم. مساله ای که بنده با آن مواجه شدم وباعث شد که تغییراتی در کلاسم ایجاد کنم هر ساله در پایان هر دو نیم سال (اول ودوم ) از دانش آموزان می خواهم که نقطه نظرات خود را در قالب نظرا ت ، انتقادات و پیشنهادات  در مورد روش تدریس بنده ارائه دهند پس از جمع آوری به این نتیجه رسیدم که دانش آموزانم به درس     کمتر توجه نشان می دهند  ونمره ارزشیابی های مستمر آنان در این درس کمتر است و در فعالیت های گروهی شرکت نمی کنند .به همین دلیل تصمیم گرفتم پژوهشی در این زمینه  انجام دهم.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  گروه گریزی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با گروه گریزی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  گروه گریزی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با گروه گریزی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  گروه گریزی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با گروه گریزی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با گروه گریزی 

نتیجه گیری در رابطه با گروه گریزی

پیشنهادات در رابطه با گروه گریزی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با گروه گریزی 

برای دانلود نمونه اقدام پژوهی معلم ششم دبستان و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.