نمونه اقدام پژوهی معلم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل را در راستای مصرف بهینه و صرفه جریی و عدم اسراف به دانش آموزانم بیاموزم کاملترین نمونه در قالب ورد

نمونه اقدام پژوهی معلم ابتدایی

نمونه اقدام پژوهی معلم ابتدایی چگونه توانستم  اقتصاد مقاومتی را در راستای مصرف بهینه و صرفه جریی به دانش آموزانم بیاموزم در قالب ورد وقابل ویرایش

نمونه اقدام پژوهی معلم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم  اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل را در راستای مصرف بهینه و صرفه جریی و عدم اسراف به دانش آموزانم بیاموزم کاملترین نمونه در قالب ورد

 معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

اهمیت بخش تجزیه و تحلیل و تفسیر اطلاعات و داده ها در اقدام پژوهی

اقدام پژوه از طریق (شواهد1) و (شواهد2) به جمع آوری اطلاعات و داده ها می پردازد ، که هر دو نیاز به تجزیه و تحلیل و تفسیر دارد .

داده های خام باید تشریح و تفسیر شود تا معانی آن قابل فهم باشد .

داده ها از طریق ( کمی ) و (کیفی ) مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد :

1-تجزیه و تحلیل کمی : اقدام پژوه براساس پاسخ های دریافتی از فرد یا افراد مورد پژوهش به تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها می پردازد .

2-تجزیه و تحلیل کیفی : اقدام پژوه درباره عل احتمالی بروز مسأله نامطولب و عوامل مرتبط با مسأله و موضوع پزوهش به تجزیه و تحلیل و تفسیر می پردازد .

الگوهای مختلفی در تجزیه و تحلیل داده ها مورد استفاده قرار می گیرد از جمله این الگوها می توان به الگوی شش پرسشی استرینگر اشاره کرد .

تیترهایی که در این نمونه اقدام پژوهی معلم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  صرفه جویی

پیشگفتار در رابطه با  صرفه جویی 

مقدمه  موضوع در رابطه با صرفه جویی 

شناسایی مسئله در رابطه با  صرفه جویی 

توصیف وضع موجود

اینجانب               آموزشگاه            شهرستان       می باشم. بنده در حدود        سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت هستم.  . و هم اکنون در آموزشگاه فوق الذکر با        نفر دانش آموز سر و کار دارم. در  کلاس مورد مطالعه من آنچنان که می بایست از یک کلاس قابل قبول انتظار داشت، دانش آموزان در مصرف وسایل و لوازم و نحریر و حتی خوراکی هایشان بسیار اسراف میکردنند و حتی در محیط ورزشی و حیاط مدرسه نیز در مصرف انرژی بسیار اسراف میکردند به طوری که همواره در طول روز برق کلاس را روشن می گذاشتند و یا پس از آبخوردن شیر ها را محکم نمیبستند و این باعث هدر رفت منابع و انرژی می شد. بنا بر این تصمیم گرفتم در سال تحصیلی اخیر بر روی این موضوع مهم کار کنم و اسراف نکردن را به دانش آموزانم بیاموزم.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  صرفه جویی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با صرفه جویی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  صرفه جویی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با صرفه جویی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  صرفه جویی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با صرفه جویی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با صرفه جویی 

نتیجه گیری در رابطه با صرفه جویی

پیشنهادات در رابطه با صرفه جویی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با صرفه جویی 

برای دانلود نمونه اقدام پژوهی معلم ابتدایی و دریافت دانلود اقدام  معلم دوره ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.