مقاله شیوه های زندگی سالم

کاملترین فایل های پژوهی را از اتاق تعاون معلمان پژوهشگر بخواهید.

شیوه های زندگی سالم

شیوه های زندگی سالم عنوان مقاله ای کامل و دقیق پیرامون روش ها و متد زندگی سالم و بدون مشکلات و حاشیه است. این مقاله توسط معلمان پژوهنــــــــــــــــده نوشته شده و در اختیار شما پژوهشگر گرامی قرار می گیرد.آنچه قابل تامل است اینکه مقاله حاضر یکی از کاملترین و دقیق ترین نمونه های موجود در فضای مجازی است. بخشی از فهرست مقاله شیوه های زندگی سالم عبارت است از :

فهرست مطالب

پیشگفتار. 6

مقدمه. 7

شيوه زندگي سالم يعني: 7

چگونه انسان مي توانداز يك  شيوه زندگي سالم  برخوردار باشد؟. 7

عادت هاي نامناسب غذا خوردن: 8

روش هاي تغيير: 8

ورزش مرتب و روزانه: 8

عدم تحرك و ورزش روزانه: 9

روش تغيير: 9

رعايت بهداشت فردي: 9

سيگار: 10

شيوه هاي تغيير: 10

روابط جنسي: 10

شيوه تغيير: 11

رانندگي: 11

شيوه تغيير: 11

روش تحقیق : 12

تعریف شیوه زندگی.. 17

مدل کیفیت زندگی.. 23

منابع و ماخذ.. 33

به جرئت می توان گفت با مطالعه مقاله شیوه های زندگی سالم می توان به بهترین شکل ممکن با روش ها و متد زندگی سالم آشنا گردید. در چکیده مقاله شیوه های زندگی سالم میخوانیم :

چکیده

شیوه زندگی پدیده ای چند وجهی است که تمام جنبه های زندگی روزمره ،خواب ،غذا،بهدا شت،آداب و رسوم،کار،بازی ،سرگرمی،وقت گذرانی،روابط اجماعی،طرز تفکر،رفتار،احساسات و عواطف می باشد.همه ما مسؤليم براي حفظ سلامتي خود چيزهايي را يادبگيريم وبه آن عمل نماييم كه باعث حفظ سلامت وبرخورداري از سلامتي كامل مي شود وديگران را نيز تشويق و ترغيب نماييم تا با بكارگيري اين روشها كه براي ادامه زندگي ضروري است در راه يك زندگي سالم، شاد وباطراوت وهدفمند گام بردارند و به دليل اينكه كليد برخورداري از يك زندگي سالم جهت استفاده هرچه بيشتر وبهتراز مواهب زندگي انتخاب روشي مناسب وسالم است تا با اتخاذ اين شيوه زندگي سالم ، احساس خوبي از زندگي خود داشته باشيم.

در اينصورت است كه: خواب وبهتر و راحتتري داشته وانرژي بيشتري جهت فعاليتهاي خود خواهيم داشت و همواره آرام و راحت خواهيم بود وظاهري هوشايند خواهيم داشت ، فيزيك بدني مناسب، عضلاتي قوي ، پوستي سالم وشاداب، چشماني شفاف و مويي سالم خواهيم داشت و هميشه شاد وخوشحال بوده وداراي يك نگرش مثبت به زندگي هستيم وانگيزه كافي جهت فعاليت داشته واين نگرش مرتباً افزايش خواهد يافت.زندگي انسان بازتاب باورها ، انديشه ها و رفتارهاي او مي باشد و باورهاي نادرست و ناسالم باعث تخريب انديشه و زندگي انسان مي گردد وبالعكس باورها و رفتارهاي سالم باعث شكوفايي زندگي انسان مي گردد.

در مقاله حاضر تصمیم داریم به شیوه های زندگی سالم با رویکرد دینی و اسلامی پرداخته و با روش ها و راهکار های شیوه های زندگی سالم آشنایی کامل پیدا کنیم.

کلید واژه : شیوه ،زندگی ، سالم

پژوهشگران عزیز می توانید مقاله شیوه های زندگی سالم را از از سایت ما با قیمت مناسب دریافت نمایید.