دانلود اقدام پژوهی:چگونه توانستم دانش آموزم را به درس و مدرسه و ادامه تحصیل علاقه مند کنم

دانلود اقدام پژوهی معلم دبستان

اقدام پژوهی با موضوع ایجاد علاقه به ادامه تحصیل و درس

دانلود اقدام پژوهی با موضوع ایجاد علاقه به ادامه تحصیل و درس با موضوع چگونه توانستم دانش آموزم کبری را به درس و مدرسه و ادامه تحصیل علاقه مند کنم  دقیق و کامل در قالب ورد

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی آموزگار ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

کمک به علاقه دانش آموز به یادگیری : اقدام پژوهی با موضوع ایجاد علاقه به ادامه تحصیل و درس

دانش آموز از همان اوان دانش آموزی، میل به یادگیری را نشان می‌دهد؛ بدنش را لمس می‌کند، و بعد اشیایی که در اطرافش وجود دارند را در دستانش می‌گیرد. اولین نقشی که والدین در این زمینه دارند این است که به این کنجکاوی طبیعی کمک کنند. این کمک خیلی زود از سنین بسیار پایین آغاز می‌شود. دونالد وینیکوت، متخصص اطفال و روان‌درمانگر انگلیسی از یک بازی که آن‌را «معرفی اشیاء» می‌نامد، صحبت می‌کند: اشیاء را به دانش آموز نشان می‌دهید و در عین حال نام آنها را همراه با لبخند بر زبان می‌آورید، سپس به او اجازه می‌دهید آن‌را در دستانش بگیرد. بعد‌ها وقتی دانش آموز بزرگتر شد مثلا طی سفر یا بازدید از موزه‌ها او را به فرهنگ علاقه‌مند می‌کنید… دانش آموز باید ایفاگر نقش بماند و پدر و مادر در تکامل و پیشرفتش از او حمایت کنند.

سرفصل ها

تیترهایی که در این دانلود اقدام پژوهی معلم دبستان با موضوع اقدام پژوهی با موضوع ایجاد علاقه به ادامه تحصیل و درسوجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  ادامه تحصیل

مقدمه  موضوع در رابطه با ادامه تحصیل 

شناسایی مسئله در رابطه با  ادامه تحصیل 

توصیف وضع موجود

اینجانب ……….. آموزگار پایه ….. آموزشگاه ابتدایی …………..مدت ………. سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم و هم اکنون …. سال است که در این آموزشگاه در حال خدمت هستم در این آموزشگاه  با دانش آموزی به نام کبری سلمانی برخورد کردم که علاقه زیادی به درس و مدرسه نداشت و علاقه ای به در کلاس ماندن نداشت. متاسفانه تعدادي از معلمين زماني که در شروع سال تحصيلي به کلاس وارد مي شوند، دانش آموزان گستاخ و شلوغ را شناسايي کرده و براي جلوگيري از مشکلات بعدي با طعنه و دشنام و تحقير سعي در سرکوب کردن او مي نمايند. اين عمل ممکن در مورد تعداد انگشت شماري از دانش آموزان، به ظاهر با موفقيت همراه باشد اما آتش لجاجت را در وجود او شعله ور مي کند و حداقل کاري که مي کند توجه نکردن و دل سردشدن از درس مي باشد و در مورد تعدادي از دانش آموزان نيز باعث درگيري هاي لفظي و زمينه تنبيه هاي بدني و غير بدني مي گردد.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  ادامه تحصیل 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با ادامه تحصیل 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  ادامه تحصیل 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با ادامه تحصیل 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  ادامه تحصیل 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با ادامه تحصیل 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با ادامه تحصیل 

نتیجه گیری در رابطه با ادامه تحصیل

پیشنهادات در رابطه با ادامه تحصیل

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با ادامه تحصیل 

برای دانلود دانلود اقدام پژوهی معلم دبستان و دریافت دانلود اقدام پژوهی معلم دوره ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.