تجارب برتر تربیتی معاون فنی ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری

تجارب برتر تربیتی معاون فنی

تجارب برتر تربیتی معاون فنی در راستای ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری برای دانش آموزان  مناسب برای ارائه معاون فنی به عنوان ابتکارات فردی و حرفه ای

تجارب برتر تربیتی معاون فنی بسیار جالب و تکمیل در فرمت ورد و با قابلیت ویرایش در 20 صفحه بوسیله تیم تخصصی معلمان پژوهنــــــــــــــــده تنظیم شده است و کاربردی ، بدیع و قابل تعمیم است و موارد مورد نیاز با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) در آن رعایت شده است. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تجربیات برتر تدریس معاون اجرایی منطبق با آیین نامه ها است. .آنچه در  تجارب برتر تربیتی معاون فنی وجود دارد :

موضوع ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری

پیشگفتار ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری

شناسایی مسئله و وضع فعلی پیرامون ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری

گرد آوری و تجزیه و تحلیل داده های ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری

بیان مشکل در ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری

ابتکارات فردی و حرفه ای استفاده شده و خصوصیات آن پیرامون ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری

شیوه اجرایی و نتیجه های حاصل شده پیرامون ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری

پیشنهاد های کاربردی پیرامون ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری

نتایج بدست آمده پیرامون ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری

بیان راهکار پیرامون ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری

فهست منابع مود استفاده پیرامون ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری

راه حل هایی که در تجارب برتر تربیتی معاون فنی از آنها استفاده نمودیم :

پیشگیری از رفتار های نامطلوب دانش آموزان در کلاس.

زیرا پیشگیری بهتر و آسان تر از درمان است. برای این کار معلم باید مسائلی را که موجب قطع توجه و ارتباط آموزشی در کلاس می شود شناخته و آنها را خنثی نماید. کاوینگتون (1999) در رابطه با این کار، نکات زیر را توصیه می کند:

1- در بعضی مواقع با عوامل بی نظمی کلاس باید به طور انفرادی ارتباط برقرار کرده و از دلایل آنمطلع شوید.

2- رفتارها و فعالیت های برهم زننده نظم را مشخص و آن را به صورت قوانین در کلاس مطرح کنید. مثلا: کثیف کردن دیوار ها قدغن است.

3- منتظر برخی رفتار های غیر قابل پیش بینی باشید و میزان توانایی برخورد خود را با آنها بسنجید.

برای دریافت تجارب برتر تربیتی معاون فنی از این بخش اقدام کنید.