بیست و یکمین جشنواره خوارزمی تأثير الگوهاي تدريس بر يادگيري دانش‌آموزان

بیست و یکمین جشنواره خوارزمی

بیست و یکمین جشنواره خوارزمی تأثير الگوهاي تدريس بر يادگيري دانش‌آموزان به صورت کامل و آماده و کاملترین فایل موجود در فضای مجازی و در قالب ورد و قابل ویرایش در 37  صفحه

بیست و یکمین جشنواره خوارزمی  تأثير الگوهاي تدريس بر يادگيري دانش‌آموزان به صورت کامل و آماده و بهترین نمونه موجود در اینترنت توسط تیم تخصصی معلمان پژوهنــــــــــــــــده گردآوری گردیده است و به صورت اختصاصی برای شما فرهنگیان عزیز محیا شده است. این بیست و یکمین جشنواره خوارزمی از بهترین نمونه های موجود در رابطه با بیست و یکمین جشنواره خوارزمی می باشد. که شامل کلیه مراحل مورد نیاز است. بیست و یکمین جشنواره خوارزمی شامل عنوان بخش علمی ، پیشگفتار ، گزارش اصلی ، بیان مسئله ، روش تحقیق ، ارائه نتایج و راهکار است.

بخشی از این بیست و یکمین جشنواره خوارزمی را مشاهده می کنیم :

دنياي امروز دنيايي است با ابعاد و ويژگيهاي مختلف و گوناگون كه ماهيت اين ابعاد نحوه زندگي را در جوامع و كشورهاي مختلف روشن مي‌نمايد. براي زيستن در اين جهان پارامترها و فاتورهاي بسياري وجود دارد كه در صورت آگاهي از روش صحيح برخورد با اين عوامل و استفاده از اين روشها مي‌توان به بهترين نحو زيست به جرأت مي‌توان يكي از مهمترين مواردي كه از ابتداي خلقت تاكنون بشر يا آن برخورد داشته و سعي در بهبود آن همواره در نظرش بوده را آموزش و پرورش يا تعليم و تربيت دانست. با مراجعه به قرآن كريم درمي‌يابيم كه حتي قبل از اينكه انسان پاي به عالم خاكي بگذارد نيز در حال آموزش بوده است. «خداوند به آدم (ع) علم اسرار آفرينش را آموخت تا از اسرار معنوي و مادي جهان آگاهي يابد.» اين آيه مؤيد چند نكته اساس و مهم مي‌باشد كه به اين شرح مي‌باشد.

برای دانلود و دریافت بیست و یکمین جشنواره خوارزمی از این قسمت اقدام بفرمایید .

1- ناصر مكارم شيرازي ، تفسير نمونه ، جلد 1 ، انتشارات دارالكتب الاسلاميه ، چاپ هفتم ، مهر ماه 1361 ، ص 121.