الگوها و فنون آموزش و تدریس پیشگیری در کلاس درس پکیج کامل و طلایی

الگوها و فنون آموزش و تدریس پیشگیری

الگوها و فنون آموزش و تدریس پیشگیری در کلاس درس به صورت کامل و در قالب ورد و قابل استفاده برای فرهنگیان و معلمان گرامی در راستای منابع آموزشی و کمک آموزشی و محصولات فرهنگی

الگوها و فنون آموزش و تدریس پیشگیری در کلاس درس کاملترین نمونه موجود در فضای مجازی می باشد. در این راستا می توان گفت این منابع اصلی در راستای قابلیت اجرایی در پیشگیری از رفتار های پر خطر در دانش آموزان و سبک زندگی سالم است.

در واقع پکیج طلایی الگوها و فنون آموزش و تدریس پیشگیری در کلاس درس توسط کادر آموزشی و تیم تخصصی معلمان پژوهنــــــــــــــــده آماده شده و مناسب ترین پکیج در راستای پیشگیری از مشکلات و آسیب های اجتماعی است.

الگوها و فنون آموزش و تدریس پیشگیری در کلاس درس شامل موارد زیر می باشد:

-طرح درس و یا راهنمای تدریس در کلاس درس

– خروجی های مربوط به طرح های آموزشی رشد-مدار پیشگیری در مدارس

و همچنین می توان به موارد زیر هم اشاره کرد :

الف ) منابع آموزشی و کمک آموزشی ( طرح ها و کاربرگ های آموزشی )

ب) تعدادی بروشور زیبا با هدف پیشگیری

الگوها و فنون آموزش و تدریس پیشگیری در کلاس درس به معلمین و مدیران و همچنین دانش آموزان کمک می کند در راستای پیشگیری از رفتارهای نادرست و آسیب های اجتماعی بتوانند به بهترین شکل ممکن عمل کنند و در واقع در مقابل آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر مصون بمانند. این مصونیت در محیط مدرسه شکل میگیرد و در محیط جامعه نیز بسط می یابد چرا که مدرسه جامعه کوچکی است که دانش آموزان ابتدا پا به آنجا میگذارند.

در این راستا برای دانلود الگوها و فنون آموزش و تدریس پیشگیری در کلاس درس در معلمان پژوهنــــــــــــــــده می توانید فایل حاضر را دریافت نمایید . این فایل کمک بسیار زیادی به شما در عرصه فعالیت های فرهنگی و پیشگیری در محیط مدرسه می نماید.