اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم بوسیله برنامه تعذیه مناسب دانش آموزان را به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه علاقه مند کنم

اقدام پژوهی کلاس دوم

اقدام پژوهی کلاس دوم چگونه توانستم بوسیله برنامه تعذیه مناسب دانش آموزان را به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه علاقه مند کنم نمونه دقیق و در قالب ورد

اقدام پژوهی کلاس دوم چگونه توانستم بوسیله برنامه تعذیه مناسب دانش آموزان را به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه علاقه مند کنم نمونه دقیق و در قالب ورد

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم دوم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

اهميت صبحانه و تغذيه بر سلامت رشد و فعاليت افراد است و همچنين آشنايي اوليه با انواع گروه هاي غذايي مي باشد. هم چنين دانش آموزان به فكر كردن در مورد يافتن پيام ها از جمله اهميت تغذيه و تأثير آن بر سلامتي، اعمال حياتي، تحرك و فعاليت روزانه و ورزش كردن ترغيب شدند و با يافتن مفهوم پيام هاي تصويري كه در مورد انواع گروه هاي غذايي است آمادگي لازم براي طبقه بندي انواع گروه هاي غذايي ايجاد شد. تغذيه چيزي نيست كه بتوان آن را به كسي تحميل يا هديه كرد. بلكه با آموزش و تشويق مي توان آن را گسترش داد و افراد را به استفاده از تغذيه‌ي سالم ترغيب نمود. اين طرح با هدف افزايش علاقمندي دانش آموزان به استفاده از تغذيه‌ي سالم انجام شد كه نتايج زير حاصل گرديد:

الف- نقش تغذيه در آموزش بسيار مهم و چشمگير است.

ب- اكثر دانش آموزان استفاده ي صحيح از تغذيه را رعايت مي كردند.

ج- دانش آموزان با بيماري هاي ناشي از سوء تغذيه آشناشدند.

د _ والدين از علاقمند شدن فرزندانشان در زمينه ي استفاده از مواد غذايي سالم اظهار رضايت مي كردند.

ه-  دانش آموزان به نوشتن تحقيق در مورد مواد غذايي سالم علاقمند شدند.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی کلاس دوم وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  معنی تغذیه مناسب

پیشگفتار در رابطه با  معنی تغذیه مناسب 

مقدمه  موضوع در رابطه با معنی تغذیه مناسب 

شناسایی مسئله در رابطه با  معنی تغذیه مناسب 

توصیف وضع موجود

بارها و بارها متوجه این مشکلات شده ام : اجازه گرفتن های پی در پی (زنگ اول) دانش آموزان – حواس پرتی آنان – دل دردها و حالت تهوع بچه ها – ترافیک و شلوغی فروشگاه در زنگ تفریح – تاخیر دانش آموزان در زنگ دوم و .. در این کلاس با ثبت مشاهداتم از حدود ۱۰ موردی که برای بیرون رفتن اجازه گرفتند ۶ نفر برای خرید از فروشگاه از کلاس خارج شدند که ۳ نفر آنان صبحانه نخورده بودند . ۲مورد از دل درد ها نیز به علت خوردن مواد غذایی بی ارزش بود.

مشکل را  با مدیر معاون و همکاران مطرح کردم نظرات آنان را هم جویا شدم آنها نیز از این موضوع گلایه داشتند وابراز داشتند نخوردن تغذیه مناسب مشاهده شده و به گونه های مختلف سبب شده که دانش آموزان  بخشی از وقت آموزشیشان را صرف این موضوع بکنند.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  معنی تغذیه مناسب 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با معنی تغذیه مناسب 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  معنی تغذیه مناسب 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با معنی تغذیه مناسب 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  معنی تغذیه مناسب 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با معنی تغذیه مناسب 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با معنی تغذیه مناسب 

نتیجه گیری در رابطه با معنی تغذیه مناسب

پیشنهادات در رابطه با معنی تغذیه مناسب

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با معنی تغذیه مناسب 

برای دانلود اقدام پژوهی کلاس دوم و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.