اقدام پژوهی نماز جماعت با موضوع چگونه دانش آموزان رابه نماز جماعت ترغیب کردم

اقدام پژوهی نماز جماعت

اقدام پژوهی نماز جماعت

اقدام پژوهی نماز جماعت با موضوع چگونه دانش آموزان رابه نماز جماعت ترغیب کردم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

باتوجه به اهمیت نماز اگر من به این مسأله به طور علمی بپردازم باعث می شود که علاقه ی دانش آموزان به نماز بیشتر شود ، با میل ورغبت و انگیزه ی الهی در نماز جماعت مدرسه شرکت کنند و نظم وآداب نماز را در حین اجرای نماز رعایت کنند حتی باعث می شود دانش آموزان درآینده افرادی نماز خوان بارآیند و تأثیر مثبتی روی اطرافیان خود نیز داشته باشند. ولی اگر به این مسأله به طور علمی نپردازم و علاقه وانگیزه ی بچه ها  را نسبت به نماز به خصوص نماز جماعت مدرسه افزایش ندهم ممکن است علاقه وانگیزه ای در دانش آموزان نسبت به نماز ایجاد نشود و بی نظمی در نماز جماعت مدرسه بیشتر شده و از تعداد شرکت کنندگان درنماز کاسته شود . همچنین امکان دارد درآینده نیز نسبت به نماز کم اهمیت بوده وآن را سبک شمارند که آثارمخربی درزندگی فردی و اجتماعی آنان خواهد گذاشت .

تیترهایی که در این اقدام پژوهی نماز جماعت وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  نماز

پیشگفتار در رابطه با  نماز 

مقدمه  موضوع در رابطه با نماز 

شناسایی مسئله در رابطه با  نماز 

توصیف وضع موجود

این جانب ……… …….. مدت ………. سال است كه در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم.بنده در رشته …………. دارای ………. هستم و در پایه ……آموزشگاه ………. با دانش آموزان سر و کار دارم. در آموزشگاه فوق بعضي این دانش آموزان با انگیزه زيادي در نماز جماعت مدرسه شرکت  نمی کنند ، برخی از آن ها در زمان برگزاری نماز در کلاس می مانند یا در گوشه ای ازحیاط مدرسه به بازی مشغول می شوند ، برخی دیگر بدون وضو درنماز حاضر می شوند ، بیشتر آن ها درحین برگزاری نماز جماعت با یکدیگر صحبت می کنند ، عده ای از آن ها مهر یکدیگر را به کناری می اندازند ، برخی با یکدیگر شوخی کرده وبا صدای بلند می خندند ، حتی دربعضی موارد باهم شوخی یا دعوا نیز می کردند با توجه به این که قبل ازشروع نماز دقایقی را جهت آموزش نماز و مقررات مربوطه اختصاص می دادم وهمچنین در خصوص فضایل نماز صحبت می کردم بازهم بیشتر دانش آموزان نسبت به نماز بی توجه بوده و با بی میلی درنماز شرکت کرده ونظم نماز را برهم می زدند ؛ از این رو تصمیم گرفتم به طور علمی به رفع این مشکل بپردازم .

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  نماز 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با نماز 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  نماز 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با نماز 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  نماز 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با نماز 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با نماز 

نتیجه گیری در رابطه با نماز

پیشنهادات در رابطه با نماز

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با نماز 

برای دانلود اقدام پژوهی نماز جماعت و دریافت اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.