اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم مهارت سخن گفتن را در دانش آموزم تقویت کنم

اقدام پژوهی مهارت سخن گفتن

اقدام پژوهی مهارت سخن گفتن

اقدام پژوهی مهارت سخن گفتن با موضوع چگونه توانستم مهارت سخن گفتن را در دانش آموزم ریحانه تقویت کنم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

بخش هایی از فایل دانلودی

کودک کمرو هر چند که برای دیگران ناراحتی ورنجش ایجاد نمی کند لکن ممکن است به علت دنج تاشی از احساس نا امنی وبی کفایتی در خود جزء ناشادترین کودکان باشد. درنتیجه پیوسته بد نیای درون خویش پناه می برد. و اگر در مورد رفتار غیر اجتماعی این قبیل کودکان و نوجوانان چاره ای اندیشیده نشود احتمالا خطرناکترین و مساعد ترین وضع را برای ابتلاء به اسکیزو فرنی (جنون خواهند داشت . هر چند که همه کودکان کمرو و منزوی به بیماری روانی دچار

نمی شوند لکن تعدادی از آنان قربانی این بیماری خواهند بود.کمرویی، کم رویی و انزوا طلبی عارضه ای است که باعث می شود کودک و نوجوان از برقرار کردن ارتباط با افراد و محیط خارج دوری کنند. این کودکان و نوجوانان نوعاً با تقلیل یافتن علایق ذهنی و عاطفی نسبت به اطرافیان خود از داشتن دوستان نزدیک و صمیمی محروم اند. نوجوانی که کم رو و گوشه گیر است، معمولاً از حضور در فعالیت های جمعی سرباز می زند و فقط با تک دوست خود که نوعاً به او بسیار وابسته می شود اوقات خود را سپری می کند

تیترهایی که در این اقدام پژوهی مهارت سخن گفتن وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب اقدام پژوهی مهارت سخن گفتن

پیشگفتار در رابطه با  مهارت سخن گفتن 

مقدمه  موضوع در رابطه با مهارت سخن گفتن 

شناسایی مسئله در رابطه با اقدام پژوهی مهارت سخن گفتن

توصیف وضع موجود

اینجانب ……………………دارای ………….سال سابقه کار در آموزش و پرورش می باشم و هم اکنون در پایه …..آموزشگاه …. مشغول تدریس می باشم در سال تحصیلی اخیر متوجه مشکل جدی یکی از دانش آموزانم به نام ریحانه  در رابطه با  عدم اعتماد به نفس و عدم تحرک و وابستگی وی شدم. او در لباس پوشیدن همیشه لباسهای او پاکیزه است ولی آنها را نامرتب می پوشد و نیز گاهی اوقات ازعطرهم استفاده می کند، ناخن های خود را همیشه کوتاه می کند وسعی می کند که نظافت خود را همیشه رعایت کند. این دانش آموز برروی کلاس همیشه ساکت و آرام است و معمولأ برای نشستن چه در کلاس وچه در حیاط گوشه ی آخر در کنج را انتخاب می کند، صبحت نمی کند مگر در مواقعی که سوالی از او بپرسیم که آن وقت هم تلاش می کند با سرعت جواب را بدهد و آرام بگیرد و اگرجواب را نداند به من نگاه می کند وهیچ جوابی نمی دهد و وقتی از او میخواهم صحبت کند فقط به من نگاه می کند.درزنگ ورزش با دیگر دانش آموزان بازی نمی کند وتنها در گوشه ای از مدرسه می ایستد وبه آنها نگاه می کند. در زنگ های تفریح بارها وبارها مشاهده شده که فقط در گوشه ای می ایستد و یا نشسته و سنگ های در دستش را به هم می کوبد.تابحال دیده نشده با دانش آموز دیگری در حال گفت وگووقدم ردن باشد.در کلاس ازحق خود دفاع نمی کند و فقط  سرش را پایین می اندارد. بنا بر این لازم بود که روی مشکل وی و راهکار های برطرف نمودن این مشکل به طور جدی کار شود.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  مهارت سخن گفتن 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها اقدام پژوهی مهارت سخن گفتن

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  مهارت سخن گفتن 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با مهارت سخن گفتن 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  مهارت سخن گفتن 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با مهارت سخن گفتن 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با مهارت سخن گفتن 

نتیجه گیری اقدام پژوهی مهارت سخن گفتن

پیشنهادات اقدام پژوهی در مورد مهارت سخن گفتن

منابع و ماخذ مورد استفاده در اقدام پژوهی با موضوع مهارت سخن گفتن

برای دانلود اقدام پژوهی مهارت سخن گفتن و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.