اقدام پژوهی معلم کلاس سوم با موضوع چگونه توانستم اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل را در راستای مصرف بهینه و صرفه جریی و عدم اسراف به دانش آموزان پایه سوم بیاموزم

اقدام پژوهی معلم کلاس سوم

اقدام پژوهی معلم کلاس سوم چگونه توانستم  اقتصاد مقاومتی را در راستای مصرف بهینه  به دانش آموزان پایه سوم  بیاموزم نمونه ای دقیق و کامل در قالب ورد

اقدام پژوهی معلم کلاس سوم چگونه توانستم  اقتصاد مقاومتی را در راستای مصرف بهینه  به دانش آموزان پایه سوم  بیاموزم نمونه ای دقیق و کامل در قالب ورد

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم سوم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

پديده مصرف گرايي و اسراف در نقطه مقابل مصرف بهينه قرار گرفته است. «مصرف گرايي» يا به عبارت ساده تري اسراف كه يكي از بزرگترين آفت ها و آسيب هاي فردي و اجتماعي و از گناهاني است كه مورد نهي شديد خداوند متعال واقع شده است و در مقابل اعتدال و ميانه روي در مصرف قرار گرفته است؛ به طور كلي هرگونه زياده روي در كميت و اتلاف را شامل مي شود.

در حقيقت مصرف گرايي عامل تخريب رشد، توسعه و از بين رفتن منابع ملي است. مصرف گرايي از يك نگاه در معناي مصرف نامتعارف است كه نياز فيزيكي فرد را برطرف نمي سازد، بلكه نياز كاذب فرد يا افراد را كه گاه به تقليد از ديگران، تبليغات، شرايط مادي يا تغييرات ساختار جامعه ايجاد شده برطرف مي سازد. مصرف گرايي در نگاه عالمان دين نيز در همان معناي لغوي اسراف استعمال شده است و هرگونه بيهوده گرايي، زياده روي و اتلاف و مانند آنها را اسراف مي دانند.

امام علي(ع) در اين باره مي فرمايند:

«الاوان اعطاء المال في غير حقه تبذير و اسراف»

«آگاه باشيد خرج كردن به ناحق، حيف و ميل و اسراف است»

تیترهایی که در این اقدام پژوهی معلم کلاس سوم وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  معنی اقتصاد مقاومتی

پیشگفتار در رابطه با  معنی اقتصاد مقاومتی 

مقدمه  موضوع در رابطه با معنی اقتصاد مقاومتی 

شناسایی مسئله در رابطه با  معنی اقتصاد مقاومتی 

توصیف وضع موجود

اینجانب             آموزشگاه            شهرستان       می باشم. بنده در حدود        سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت هستم.  . و هم اکنون در آموزشگاه فوق الذکر با        نفر دانش آموز سر و کار دارم. در  کلاس من  در پایه سوم آنچنان که می بایست از یک کلاس قابل قبول انتظار داشت، دانش آموزان در مصرف وسایل و لوازم و نحریر و حتی خوراکی هایشان بسیار اسراف میکردنند و حتی در محیط ورزشی و حیاط مدرسه نیز در مصرف انرژی بسیار اسراف میکردند به طوری که همواره در طول روز برق کلاس را روشن می گذاشتند و یا پس از آبخوردن شیر ها را محکم نمیبستند و این باعث هدر رفت منابع و انرژی می شد. بنا بر این تصمیم گرفتم در سال تحصیلی اخیر بر روی این موضوع مهم کار کنم و اسراف نکردن را به دانش آموزانم بیاموزم.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  معنی اقتصاد مقاومتی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با معنی اقتصاد مقاومتی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  معنی اقتصاد مقاومتی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با معنی اقتصاد مقاومتی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  معنی اقتصاد مقاومتی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با معنی اقتصاد مقاومتی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با معنی اقتصاد مقاومتی 

نتیجه گیری در رابطه با معنی اقتصاد مقاومتی

پیشنهادات در رابطه با معنی اقتصاد مقاومتی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با معنی اقتصاد مقاومتی 

برای دانلود اقدام پژوهی معلم کلاس سوم و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.