اقدام پژوهی در مورد مشکلات روخوانی ،شناختن حروف و ضعف املایی دانش آموزانم را بهبود بخشم

اقدام پژوهی معلم کلاس دوم ابتدایی

اقدام پژوهی مشکل روخوانی و ضعف املایی

نسخه ای بروز شده و تدوین شده با منابع جدیدالتالیف 1402 اقدام پژوهی مشکل روخوانی حروف که در آن پژوهشگر اقدام به سنجش میزان مشکلات روخوانی دانش آموزان و ارائه راهکارهایی برای حل مشکل روخوانی حروف توسط دانش آموزان  میکند . این اقدام پژوهی مشکل روخوانی حروف و ضعف املایی در 30 صفحه و با فرمت قابل ویرایش .doc خدمتتان برای دانلود تقدیم میگردد. برای شروع دانلود لازم است روی دکمه خرید کلیک و پروسه پرداخت آنلاین را تکمیـــــــــــــــــل نمایید.

اقدام پژوهی معلم کلاس دوم ابتدایی چگونه توانستم مشکلات روخوانی  و شناختن حروف و ضعف املایی دانش آموزانم را بهبود بخشم در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی مشکل روخوانی و ضعف املایی برای معلم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم مشکلات روخوانی ،شناختن حروف و ضعف  املایی دانش آموزانم را در پایه دوم بهبود بخشم

نوشتن و خواندن وسیله ای است برای پی بردن به افکار دیگران و گفتار و نوشتن وسیله ای برای آگاه ساختن دیگران از مقاصد و افکار خود. بنابراین تمام کوششهایی که در زمینه آموزش زبان در دبستان انجام می گیرد، باید در جهت پرورش ارکان چهار گانه آن یعنی، شنیدن ، گفتن و خواندن  باشد.

املاء کلمه ای است عربی و به معنای پرکردن، مطلبي را تقرير تا ديگران بنويسند ، طريقه نوشتن درست كلمات و درست نويسي و بكار رفته است.

در این تحقیق در جهت هدف های زیر برای رفع مشکل روخوانی حروف و ضعف املای دانش آموزان انجام گرفته است:

1- تقویت حافظه دیداری  و ضعف روخوانی حروف دانش آموز

2- تقویت توالی دیداری حروف دانش آموز

3- تقویت حافظه شنیداری  دانش آموز

امید که با انجام این راه کارها خود و همکاران بتوانیم در جهت موفقیت دانش آموزان گام برداریم.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی مشکل روخوانی و ضعف املایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب 

پیشگفتار

مقدمه  موضوع  

شناسایی مسئله  

توصیف وضع موجود

اينجانب………..مدت ………… سال است كه در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم. و هم اكنون نيز در آموزشگاه …………..  مشغول تدريس در پایه دوم هستم. خوب نوشتن و صحیح نوشتن یک توانایی ایست که ما به عنوان معلمان   شکوفا کردن این توانایی ها را عهده دار هستیم.در ماه مهر وقتي درس را تدريس مي كردم تمام سعي من بر اين بود تا دانش آموزانم مشكلي در  خواندن و نوشتن نداشته باشند. زيرا هر معلّمي آرزو دارد كه دانش آموزانش درس هاي او را بهتر و آسان تر ياد بگيرند و گفته هايش در اعماق وجود دانش آموزان نفوذ كند.در بين اين   دانش آموز ان ……………….  در نوشتن املاهم سطح با دانش آموزان ديگر نبودند با تشویق وراهنمایی به درس های کلاس توجّه می کردند . برای انجام فعالیت های نوشتنی از خود علاقه ای نشان نمی دادند و زود خسته می شدند. درکلاس آرام و قرار نداشتند در روخوانی دروس بسیار مشکل داشتند و در خواندن صداها نیز با مشکلات بسیاری برخورد می کردند.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  ضعف املایی   

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با ضعف املایی   

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  ضعف املایی   

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با ضعف املایی   

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  ضعف املایی   

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با ضعف املایی   

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با ضعف املایی   

نتیجه گیری در رابطه با ضعف املایی  

پیشنهادات در رابطه با ضعف املایی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با ضعف املایی   

برای دانلود اقدام پژوهی معلم ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

دانلود اقدام پژوهی مشکل روخوانی و ضعف املایی