اقدام پژوهی معلم پایه چهارم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم مشکل اختلالات یادگیری احمد دانش آموز پایه چهارم ابتدایی را برطرف نمایم نمونه دقیق و کامل در قالب ورد

اقدام پژوهی معلم پایه چهارم ابتدایی

اقدام پژوهی معلم پایه چهارم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم مشکل اختلالات یادگیری احمد دانش آموز چهارم ابتدایی را برطرف نمایم نمونه دقیق در قالب 39 صفحه ورد

اقدام پژوهی معلم پایه چهارم ابتدایی چگونه توانستم  مشکل اختلالات یادگیری احمد دانش آموز پایه چهارم ابتدایی را برطرف نمایم نمونه دقیق و کامل در قالب ورد

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی آموزگار چهارم دبستان  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

فرضیه در اقدام پژوهی

فرضیات مبتنی بر موارد زیر می باشد :

1-مطالعه بر روی تحقیقات قبلی ،

2-تجربیات شخصی .

3- استدلال عقلی

مثال : به نظر می رسد « مطالعه منابع کمک درسی » بر « رشد علمی » دانشجویان موثر باشد .

نکات مهم در نگارش فرضیه اقدام پژوهی

*فرضیه به صورت جمله خبری نوشته می شود نه به شکل جمله سوالی

*در فرضیه از میزان و نحوه ارتباط بین متغیرها سخن گفته می شود .

*متغییرهایی که در فرضیه مطرح می شوند باشد قابل سنجش باشند .

* تعداد متغیرها در فرضیه باید محدود باشد .

* فرضیه باید ساده ، روشن و دقیق باشد .

*فرضیه باید علمی و قابل اجرا باشد .

*فرضیه باید فارغ از مفاهیم ارزشی و اخلاقی باشد .

* می توان آغازین فرضیه از ( به نظر می رسد … ) استفاده نمود البته اجباری هم در کاربرد آن نیست . روش دیگر در بیان فرضیه ، استفاده از ( اگر … پس … ) می باشد .

تیترهایی که در این اقدام پژوهی معلم پایه چهارم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  اختلالات یادگیری

پیشگفتار در رابطه با  اختلالات یادگیری 

مقدمه  موضوع در رابطه با اختلالات یادگیری 

شناسایی مسئله در رابطه با  اختلالات یادگیری 

توصیف وضع موجود

اینجانب         ، دارای مدرک       ، مدت      سال است که در خدمت آموزش و پرورش مشغول به تدریس می باشم . امسال نیز بعنوان معلم پایه چهارم در مدرسه              مشغول به خدمت می باشم

از ابتداي سال تحصيلي متوجه شدم كه يكي از دانش آموزانم به نام احمد داراي علائمي از قبيل بي علاقگي به مدرسه، ترس از مدرسه، همكاري نكردن با معلم، انجام ندادن تكاليف درسي به طور منظم، ضعف درسي، گوشه گيري و انزوا طلبي مي باشد كه نشاندهنده وجود اختلالات رفتاري و درسي در اين دانش آموز بود. او دور از پدر و مادرش زندگي مي كرد زيرا آن ها در حال كوچ كردن بودند.به همين دليل او با پدربزرگ و مادربزرگ خود در روستا ساكن بود. دوري از پدر و مادر باعث بروز مشكلات روحي و عاطفي شده بود كه بر اختلالات يادگيري او مي افزود. آن ها به دليل فقر اقتصادي ازوسايل ساده رفاهي مانند تلويزيون محروم بودند. وقتي از احمد مي پرسيدم از برنامه هاي تلويزيون به كدام يك علاقه داري؟ مي گفت: ما تلويزيون نداريم. او براي ورود به مدرسه مورد سنجش قرار نگرفته بود همچنين دوره پيش دبستاني را به علت فقر فرهنگي خانواده نگذرانده بود.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  اختلالات یادگیری 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با اختلالات یادگیری 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  اختلالات یادگیری 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با اختلالات یادگیری 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  اختلالات یادگیری 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با اختلالات یادگیری 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با اختلالات یادگیری 

نتیجه گیری در رابطه با اختلالات یادگیری

پیشنهادات در رابطه با اختلالات یادگیری

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با اختلالات یادگیری 

برای دانلود اقدام پژوهی معلم پایه چهارم ابتدایی و دریافت دانلود اقدام  پژوهی معلم چهارم ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.