اقدام پژوهی معاون اجرایی مدرسه: چگونه توانستم صرفه جویی را بین دانش آموزان آموزشگاه نهادینه کنم

اقدام پژوهی معاون اجرایی مدارس

اقدام پژوهی معاون اجرایی مدرسه

اقدام پژوهی معاون اجرایی مدرسه با موضوع چگونه توانستم  صرفه جویی کردن در مصرف را بین دانش آموزان آموزشگاه نهادینه کنم در قالب ورد و قابل ویرایش

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معاون  اجرایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

اگر ما راههای درست مصرف کردن رابدانیم و بدان ها عمل کنیم مطمئنأ هیچ گاه با کمبود مواجه نمی شویم،اگر مردم کشورمان هم کاری کنند وهمه با هم در این جهت گام بردارند حتمأ موفق می شوند .همیشه به یاد داشته باشیم که اسراف نکنیم زیراخداوند نیز در قرآن مجید فرموده است:«ان الله لا یحب المسرفین» بنابراین ما نباید درمصرف نعمت های الهی زیاده روی کنیم بلکه باید برای آن الگو داشته باشیم. در این جهان خداوند نعمت هایش را درسرتا سر گیتی گسترانیده از خاک وآب و باد وباران و برف و…گرفته تا جنگل های وسیع ودرختان سرسبز و میوه های رنگارنگ که همه در تمام جهان و در هر کشوری وجود دارند. خداوند با تمام عظمت خود همه ی این نعمت ها را بدون هیچ چشم داشتی در اختیار ما قرار داده اما آیا واقعأ ما آن طور که شایسته است از این نعمت ها استفاده می کنیم؟و قدر آنان را می دانیم؟ قدر آب را که مایه ی حیات است چیزی که اگر نباشد دیگر من وشمایی وجود نداریم،قدر هوای پاکی که هر روز صبح با کشیدن یک نفس عمیق چنان روح تازه ای در وجودمان دمیده می شود و قابل توصیف نیست را می دانیم؟

تیترهایی که در این اقدام پژوهی معاون اجرایی مدرسه وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  صرفه جویی

پیشگفتار در رابطه با  صرفه جویی 

مقدمه  موضوع در رابطه با صرفه جویی 

شناسایی مسئله در رابطه با  صرفه جویی 

توصیف وضع موجود

اینجانب             آموزشگاه            شهرستان       می باشم. بنده در حدود        سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت هستم.  . و هم اکنون در آموزشگاه فوق الذکر با        نفر دانش آموز سر و کار دارم. در  کلاس مورد مطالعه من آنچنان که می بایست از یک کلاس قابل قبول انتظار داشت، دانش آموزان در مصرف وسایل و لوازم و نحریر و حتی خوراکی هایشان بسیار اسراف میکردنند و حتی در محیط ورزشی و حیاط مدرسه نیز در مصرف انرژی بسیار اسراف میکردند به طوری که همواره در طول روز برق کلاس را روشن می گذاشتند و یا پس از آبخوردن شیر ها را محکم نمیبستند و این باعث هدر رفت منابع و انرژی می شد. بنا بر این تصمیم گرفتم در سال تحصیلی اخیر بر روی این موضوع مهم کار کنم و اسراف نکردن را به دانش آموزانم بیاموزم.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  صرفه جویی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با صرفه جویی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  صرفه جویی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با صرفه جویی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  صرفه جویی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با صرفه جویی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با صرفه جویی 

نتیجه گیری در رابطه با صرفه جویی

پیشنهادات در رابطه با صرفه جویی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با صرفه جویی 

برای دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی مدرسه و دریافت نمونه اقدام پژوهی معاون اجرایی از لینک خرید استفاده نمایید.