اقدام پژوهی مطالعه و کتابخوانی برای معاون آموزشی دبستان

اقدام پژوهی معاون آموزشی دبستان

اقدام پژوهی مطالعه

اقدام پژوهی مطالعه و کتابخوانی معاون آموزشی دبستان با موضوع چگونه توانستم علاقه دانش آموزان مدرسه را به مطالعه و كتابخواني علاقه مند كنم در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی معاون آموزشی دبستان با موضوع چگونه توانستم علاقه دانش آموزان مدرسه را به مطالعه و كتابخواني علاقه مند كنم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معاون آموزشی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

برخی صاحبنظران برآنند که آموزش و پرورش به جای انبار کردن معلومات در ذهن دانش آموزان، شایسته است به تقویت حس کنجکاوی و پرسشگری آن ها بپردازد و افرادی خلاق و پژوهشگر تربیت نماید و این روش، بسی زیباتر خواهد بود. معیار تعلیم و تربیت باید فراتر از حافظه محوری و انباشتن حافظه دانش آموزان باشد و البته با تغییراتی که مطابق سند تحول بنیادین در کتب درسی اتفاق می افتد،آموزش و پرورش به سمت پرورش افرادی کنجکاو و پژوهشگر که موجب استقلال و سربلندی کشورمان خواهد شد در حرکت است. روشن است که رسیدن به اهداف بزرگ، نیازمند افکار و همّت های بزرگتری است و به بیانی بهتر و روشن تر تا یک فرد یا سیستم، یادگیرنده و پژوهنده نباشد سخت و البته ناممکن است بتواند به سرمنزل اهداف و مقاصد بزرگ و متعالی دست یابد.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی معاون آموزشی دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  کتابخوانی

پیشگفتار در رابطه با  کتابخوانی 

مقدمه  موضوع در رابطه با کتابخوانی 

شناسایی مسئله در رابطه با  کتابخوانی 

توصیف وضع موجود

اينجانب ….. معاون آموزشي آموزشگاه …. شهرستان …. در این تحقیق تلاش کرده ام تا با بررسی علل و عوامل ضعف دانش آموزان مدرسه ام  در زمينه مطالعه و كتابخواني به بهبود آن بپردازم. با شروع سال تحصیلی و گذشت چند هفته ، متوجه شدم که دانش آموزان کلاس، انگیزه و مهارت کافی در زمینه انجام مطالعه و كتابخواني را ندارند. به همین سبب درپی کشف دلایل آن برآمدم و با مطالعه و تحقیق توانستم به برخی عوامل و دلایل دست یابم. به نظر می رسید که مهمترین عوامل این مساله، فرهنگ حاکم بر خانواده ها و شیوه و روشهای تدریس معلمان و به عبارتی بهتر، نگاه معلمان و اولیا به مطالعه و كتابخواني دانش آموزان بود. ضعف دانش آموزان در زمینه پژوهش و مطالعه و مهارتهای آن  مربوط به یک یا چند دانش آموز نمی شد و محدود و جزئی نیز نبود؛ به همین سبب دقت و مطالعه بیشتری را طلب می کرد. برای اینکه به نتیجه قابل قبولی دست یابم علاوه بر کتابهایی در زمینه پژوهش و مطالعه و … نیازمند مطالعه کتب درسی و اشراف کامل به اهداف و روشهای تدریس آن داشتم.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  کتابخوانی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با کتابخوانی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  کتابخوانی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با کتابخوانی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  کتابخوانی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با کتابخوانی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با کتابخوانی 

نتیجه گیری در رابطه با کتابخوانی

پیشنهادات در رابطه با کتابخوانی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با کتابخوانی 

برای دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی دبستان و دریافت اقدام پژوهی معاون آموزشی ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.