اقدام پژوهی معاونت اجرایی با موضوع تعامل با دانش آموزان و همکاران در مدرسه

اقدام پژوهی معاونت اجرایی

اقدام پژوهی با موضوع تعامل با دانش آموزان و همکاران در مدرسه

اقدام پژوهی معاونت اجرایی با موضوع چگونه می توانم تعامل خوبی با دانش آموزان و همکاران در مدرسه داشته باشم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معاونت اجرایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

اگر به صورت منظم به اتفاقات و رخدادهای پیرامون خود توجه کنیم گوییم مشاهده اتفاق افتاده است بنده نیز در این پژوهش در محیط مدرسه با توجه به نوع برخورد همکاران متوجه مواردی شدم که باعث می شد دیدگاه همکاران آموزشی را نسبت به مدیر مدرسه را نادرست جلوه دهد و این ذهنیت ایجاد می شود که مدیر مدرسه هیچ کار مفیدی انجام نمی دهند  :

1- همکاران در هنگام حضور در دفتر مدرسه  به راحتی مسائل خود را با مدیر در میان نمی گذارند .

2-  اگر در به صدا در آمدن زنگ تفریح تاخیری باشد همکار در هنگام ورود به دفتر مدرسه نگاه سنگینی دارد .

3- در زمان ساعات تفریح حضور مدیر در دفتر آموزشگاه از نظر همکار توجیحی ندارد .

4- اگر از مدیران تقدیر شود با بی تفاوتی همکار مواجه میشویم .

5-  اگر برگزاری مراسمات  مدرسه  از کیفیت خوبی برخوردار نباشد واکنش همکار را در پی دارد .

تیترهایی که در این اقدام پژوهی معاونت اجرایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  تعامل

پیشگفتار در رابطه با  تعامل 

مقدمه  موضوع در رابطه با تعامل 

شناسایی مسئله در رابطه با  تعامل 

توصیف وضع موجود

اینجانب ………. با کد پرسنلی ………… مدت …………. سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشم. و هم اکنون …………. شهرستان …….. می باشم .بنده در سال تحصیلی اخیر تصمیم گرفتم از طریق تعامل سازنده با همکاران و دانش آموزان در آموزشگاه به بهبود روابط انسانی حاکم بر مدرسه ام بپردازم. و سبک مدیریت مشارکتی مدیران و نقش آن درخلاقیت کارکنان درسال تحصیلی 96-1395را  با  موفقیت اجرا کنم  مگر نه اين است كه دربين نيروهاي آموزش و پرورش، مدیران  بايد جلودار اين قافله باشند، كساني كه با بردن نامشان بايد ياد خوبي، صفا، صداقت و تمامي فضايل اخلاقي افتاد؟اما بايد پرسيد آيا اينگونه است؟آيا اگر پرس و جويي از دانش آموزان و همکاران شود كه وقتي نام مدیر را مي بريد به ياد چه مي افتيد؟آيا ياد شخصي كه گاهي اوقات تنها امر و نهي مي كند به اصطلاح «نق» مي زند، كاري كه نوجوان و جوانان از آن متنفرند يا خداي ناكرده به ياد كلماتي همچون بيكاري، پا بر روي پاگذاشتن، چرت زدن، بي انگيزگي و تداعي گر شخصي است كه از قافله علم چند صد كيلومتري عقب است و تنها هنرش چسباندن چند تراكت بر روي تابلوي آموزشگاه است و يا در حال تهيه گزارشي از فعاليت و مراسمي كه يا انجامش نداده است يا در صورت انجام هدف صرف ارائه يك گزارش بوده است. با توجه به صحبتی که با همکارانم در مدرسه داشتم اکثرا موارد فوق را مورد تائید قرار دادند .و من نیز در اولین تجربه ام در پست مدیرت پرورشی بعد از مدتی متوجه شدم که همکارانم احساس راحتی نمی کنند و صمیمت و اعتماد لازم در روابط وجود ندارد.لذا به دنبال راه کار هایی هستم که این مشکل را برطرف نمایم .

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  تعامل 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با تعامل 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  تعامل 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با تعامل 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  تعامل 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با تعامل 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با تعامل 

نتیجه گیری در رابطه با تعامل

پیشنهادات در رابطه با تعامل

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با تعامل 

برای دانلود اقدام پژوهی معاونت اجرایی و دریافت اقدام پژوهی معاونت مدرسه از لینک خرید استفاده نمایید.