اقدام پژوهی مدیران : جلسات انجمن اولیاء و مربیان آموزشگاه

اقدام پژوهی مدیران مدارس

اقدام پژوهی جلسات انجمن اولیاء و مربیان

اقدام پژوهی مدیران مدارس با موضوع چگونه توانستم حس مسئولیت پذیری و نقش موثر اولیاء را در جلسات انجمن اولیاء و مربیان آموزشگاه پر رنگ نمایم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی مدیر  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

تحقیقات نشان می دهد پیشرفت تحصیلی دانش آموزانی که والدین آنها افرادی آگاه و آموزش دیده اند، بیشتر است. در واقع آموزش والدین در مورد مسائل تربیتی، موجب می شود آنها محیط مناسب تری برای رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوّه فرزندان خود فراهم کنند و این امر، پیشرفت افراد خانواده و جامعه را در پی خواهد داشت. مدیران و مربیان تربیتی، کلاس هایی با موضوع چگونگی رفتار دانش آموزان با خانواده برگزار می کنند. در این کلاس ها، رفتار هرچه بهتر و صحیح تر دانش آموزان در خانواده به آنها آموزش داده می شود. در صورتی که این کلاس ها، با کلاس هایی که برای آموزش خانواده ها و والدین برپا می شود در ارتباط باشد، تأثیرات بیشتری بر جای می گذارد و در طول دوران تحصیل، می توان اثرات مثبت این حرکت آموزشی را به خوبی مشاهده کرد. با توجه به اهمیت جلسات انجمن اولیا و مربیان بنده به عنوان مدیر آموزشگاه در سال تحصیلی اخیر تصمیم گرفتم این جلسات را پربار سازم.

« مشارکت های اولیاء» یکی از عبارتهایی است که امروزه در آموزش و پرورش رایج  شده و منظور از آن شیوه هایی است که به وسیله ی آن ها اولیاء با استفاده از  توانایی های خود ، خدمات کمی و کیفی به آموزش و پرورش ارائه می دهند. از آنجا  که منابع دولتی برای امر مهم آموزش و پرورش محدود و جمعیت جوان کشور رو به  افزایش است ، ضرورت استفاده از مشارکت های اولیاءی بیش از گذشته احساس        می شود.متولیان آموزش و پرورش در سطح کلان برآن شده اند ، ضمن نهادینه کردن مشارکت ها و برنامه ریزی جهت جلب و جذب این مشارکت ها ، بخشی از نیازمندی های آموزشی و پرورشی را تأمین کنند..

تیترهایی که در این اقدام پژوهی مدیران مدارس وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  مسئولیت پذیری

پیشگفتار در رابطه با  مسئولیت پذیری 

مقدمه  موضوع در رابطه با مسئولیت پذیری 

شناسایی مسئله در رابطه با  مسئولیت پذیری 

توصیف وضع موجود

اینجانب………

در سال تحصیلی اخیر بعد از برگزاری اولین جلسه انجمن اولیا و مربیان در آموزشگاه متوجه شدم . تعداد بسیار کمی از اولیا در جلسات شرکت می کنند . و بقیه علاقه چندانی به شرکت در جلسات و پی گیری وضعیت فرزدانشان ندارند. بعد از تحقیق و بررسی و مشاهدات خود به این نتیجه رسیدم که می بایست پیرامون این موضوع به پژوهش عملی پرداخته و اولیای دانش آموزان را به شرکت در جلسات انجمن راغب سازم.بنا بر این به پیگری موضوع پرداختم و از طرق مختلف به تجزیه و تحلیل و گرد آوری اطلاعات در این باره پرداختم.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  مسئولیت پذیری 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با مسئولیت پذیری 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  مسئولیت پذیری 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با مسئولیت پذیری 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  مسئولیت پذیری 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با مسئولیت پذیری 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با مسئولیت پذیری 

نتیجه گیری در رابطه با مسئولیت پذیری

پیشنهادات در رابطه با مسئولیت پذیری

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با مسئولیت پذیری 

برای دانلود اقدام پژوهی مدیران مدارس و دریافت اقدام پژوهی مدیران از لینک خرید استفاده نمایید.