اقدام پژوهی مدیران ابتدایی با موضوع اقدام پژوهی چگونه توانستم فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در بین دانش آموزان در جهت پیشبرد یادگیری هر چه بیشتر ترویج دهم

اقدام پژوهی مدیران ابتدایی

اقدام پژوهی مدیران ابتدایی اقدام پژوهی چگونه توانستم فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در بین دانش آموزان در جهت پیشبرد یادگیری ترویج دهم در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی مدیران ابتدایی با موضوع اقدام پژوهی چگونه توانستم فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در بین دانش آموزان در جهت پیشبرد یادگیری هر چه بیشتر ترویج دهم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی مدیر  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

مطالعه، همانند هر کار دیگر نیازمند استفاده از روش درست است، رشد و شکوفایی اندیشه، توانائیها و فرهنگ هر انسان به کمیّت و کیفیت مطالعه او بستگی دارد. یکی از دلایل افت تحصیلی برخی از دانش آموزان این است که شیوه مطالعه آنها بر طبق روشها و اصول صحیح مطالعه نیست. رعایت نکردن اصول مطالعه موجب پایین آمدن کارآیی و تضعیف روحیه، کاهش اعتماد به نفس، خستگی و دلزدگی از مطالعه می شود.

واقعیت این است که در دنیای امروز که عصر اطلاعات و نبرد اندیشه هاست و انسان با انبوه اطلاعات مواجه است، نمی توان با همان روشهای قدیمی به پیش رفت، در دنیای امروز مطالعه، ضرورت پیشرفت است. آنچه اهمیّت یادگیری را آشکار می سازد مسأله تطابق و سازگاری است و هر کس که استعداد یادگیری بیشتری دارد و می تواند به خوبی آن را به کار بندد بیشتر می تواند با محیط خود سازگاری داشته باشد. در طی این سالها و کار کردن با دانش آموزان دبستانی متوجه شده‌ام که برخی از دانش آموزان هنوز شیوه های صحیح مطالعه و یادگیری و استفاده درست از تکنیکهای یادگیری را نمی دانند و این مسئله سبب افت تحصیلی آنان گردیده است. با توجه به این موضوع بر آن شدم تا دلایل افت تحصیلی دانش آموزان آموزشگاهم  را بررسی نموده و روشهایی را برای جبران آن در پیش گیرم.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی مدیران ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  کتابخوانی

پیشگفتار در رابطه با  کتابخوانی 

مقدمه  موضوع در رابطه با کتابخوانی 

شناسایی مسئله در رابطه با  کتابخوانی 

توصیف وضع موجود

اینجانب ….. مدت ………. سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت هستم و هم اکنون  در سمت مدیریت آموزشگاه …… در حال انجام وظیفه هستم. در این آموزشگاه ……….. نفر دانش آموز وجود داشت که مسئله عدم اطلاع آنها با روش ها و راهبرد های مطالعه ای و افت تحصیلی آنان و دیدگاهی که در بین همکاران و خانواده ها در خصوص این موضوع وجود داشت، مرا بر آن داشت تا با دقت بیشتر روی این موضوع کار کنم.

بدین منظور تلاش کردم تا یک کلاس را بعنوان نمونه انتخاب کرده تا برنامه ها واقدامات لازم در این خصوص را آغاز کنم. . بنا بر این جهت این کار کلاس سوم را انتخاب نمودم که تعداد آنها ……… نفر بود که دارای میزان افت تحصیلی زیادی بودند و آموزگار شان از این وضعیت ناراضی و گله مند بودند. با مراجعه به پرونده تحصیلی و تربیتی دانش آموزان و انجام جلسات مشاوره فردی تلاش کردم تا با وضعیت فردی، خانوادگی و برنامه مطالعه آنان بیشتر آشنا شوم.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  کتابخوانی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با کتابخوانی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  کتابخوانی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با کتابخوانی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  کتابخوانی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با کتابخوانی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با کتابخوانی 

نتیجه گیری در رابطه با کتابخوانی

پیشنهادات در رابطه با کتابخوانی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با کتابخوانی 

برای دانلود اقدام پژوهی مدیران ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی مدیران از لینک خرید استفاده نمایید.