اقدام پژوهی سرپرست خوابگاه:نحوه اجرای برنامه پیشگیری از جنگ نرم و آسیب های اجتماعی با افزایش سطح تفکر معنوی در خوابگاه

اقدام پژوهی سرپرست خوابگاه

اقدام پژوهی سرپرست خوابگاه

اقدام پژوهی سرپرست خوابگاه با موضوع چگونه توانستم  برنامه پیشگیری از جنگ نرم و آسیب های اجتماعی را با افزایش سطح تفکر معنوی در خوابگاه اجرا کنم 

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی سرپرست خوابگاه  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

فرهنگ غرب به رغم دستآوردهاي شگرف و حيرت‏انگيز فني و تكنولوژي‏اش، نتوانسته است نابسماني‏هاي فكري – رواني بشر را پاسخ گويد. انسان سرگشته و نگران معاصر، بيش از هر زمان ديگر، از ابتذال فرهنگي و سقوط مباني اخلاقي، خودكامگي‏ها، قدرت پرستي‏ها و ستمگري‏هاي همنوعانش رنج مي‏برد، به گونه‏اي كه صاحب‏نظران آزاده غربي نيز فروپاشي تمدن غرب را پيش بيني كرده و در پي ترسيم آينده‏اي متفاوت با وضع موجود مي‏باشند. آنان معتقدند فروپاشي اخلاقي غرب در نتيجه ترويج مكتب‏هاي منحرف فكري اومانيسم: انسان‏مداري، ليبراليسم: آزادي بي حد و مرز و در پي آن نهيليسم(8) بود كه پس از نهضت رنسانس در راستاي مذهب‏ستيزي، پايه گذاري شدند. بدين‏سان بشر امروز با اصالت دادن به فن‏آوري و اقتصاد، در چنگال زندگي ماشيني گرفتار آمده و سيطره فن آوري، خود او را نيز ماشين كاهش داده است. به گونه‏اي كه زندگي‏اش بدون معنا و فضيلت و هدف مي‏باشد، از اين رو، به پوچي روي آورده است..

یترهایی که در این اقدام پژوهی سرپرست خوابگاه وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با جنگ نرم  

پیشگفتار در رابطه با جنگ نرم   

مقدمه  موضوع در رابطه با جنگ نرم   

شناسایی مسئله در رابطه با  جنگ نرم   

توصیف وضع موجود

اینجانب ……….. …..آموزشگاه …… شهرستان……… هستم. و مدت ….سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم. پژوهش مورد نظر در خوابگاه این آموزشگاه  روي …… نفر از دانش آموزان   انجام گرفته است. دانش آموزان معمولا داراي والديني تحصيل كرده و از نظر اقتصادي كمتر دچار مشكل هستند. اغلب اوليا به مسائل درسي فرزندشان بسيار حساسند و براي پيگيري و رفع ضعف درسي آنان زياد به مدرسه مراجعه مي كنند، و به دلیل اینکه می خواهند از وضعیت زندگی در خوابگاه باخبر باشند به خوابگاه می آیند در همين مراجعات گاهي شاهد ظاهر نامناسب برخي از مادران بودم كه البته نمود اين مدگرايي در ظاهر و رفتار برخي دانش آموزان نيز مشهود بود. از اين رو بر آن شدم تا با  شناخت «مد» و «مدپرستي» و «جستجوي آن دسته از عوامل اجتماعي كه در گرايش جوانان به مد و زمينه هاي ايجاد تهاجم فرهنگي تأثيردارد» قدمي هرچند كوتاه درجهت تغييرنگرش دانش آموزانم ايجاد كنم.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  جنگ نرم   

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با جنگ نرم   

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  جنگ نرم   

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با جنگ نرم   

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  جنگ نرم   

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با جنگ نرم   

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با جنگ نرم   

نتیجه گیری در رابطه با جنگ نرم  

پیشنهادات در رابطه با جنگ نرم

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با جنگ نرم   

برای دانلود اقدام پژوهی سرپرست خوابگاه و دریافت  نمونه اقدام پژوهی سرپرست خوابگاه از لینک خرید استفاده نمایید.