نمونه اقدام پژوهی با موضوع حل مشکلات یادگیری دانش آموز دیرآموزم را در درس ریاضی

نمونه اقدام پژوهی آموزگار چهارم ابتدایی

اقدام پژوهی دانش آموز دیرآموز

نمونه اقدام پژوهی آموزگار چهارم ابتدایی چگونه توانستم مشکلات یادگیری دانش آموز دیرآموزم رضوان را در پایه چهارم در درس ریاضی برطرف نمایم در قالب ورد

 معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی آموزگار چهارم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

یکی از دلایل اختلال ریاضی مربوط به اختلال در مراحل رشدی کودک است .بدین معنی که کودک مراحل رشد خود را بخوبی طی نکرده ویا خیلی دیر به این مرحله رسیده است.مثلا کودک در 9 ماهگی هم قادر به نشستن نبوده است .ویا والدینش وی را مجبور کرده اند که در 4 ماهگی بنشیند. (این مرحله از رشد می بایستی در 6 ماهگی اتفاق بیفتد) و بسیاری موارد دیگر… که اصطلاحا به آن ” تاخیر در رشد” می گویند.لذا برخی از تمرینات ذیل جهت جبران مراحلی است که کودک بخوبی طی نکرده است. این تمرینات جهت تقویت نیمکره های مغزی بکار می روند که نهایتا در بهبود عملکرد مغزو در نتیجه پیشرفت در ریاضیات تاثیر فراوان دارند.زیرا عدم غلبه طرفی مغز نیز از علل بوجود آورنده اختلال ریاضی است.

تیترهایی که در این نمونه اقدام پژوهی آموزگار چهارم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  مفاهیم ریاضی

پیشگفتار در رابطه با  مفاهیم ریاضی 

مقدمه  موضوع در رابطه با مفاهیم ریاضی 

شناسایی مسئله در رابطه با  مفاهیم ریاضی 

توصیف وضع موجود

اینجانب ……….. آموزگار پایه چهارم  ابتدایی مدت ……… سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشم و هم اکنون در آموزشگاه ……. در حال تدریس به دانش آموزان هستم. در بین دانش آموزانم فردی به نام رضوان وجود داشت که علاقه زیادی به درس ریاضی نداشت و همواره سطح کیفی و علمی وی در این درس ضعیف بود و همواره از این درس گریزان بود. به همین دلیل بنده تصمیم گرفتم او را به این درس علاقه مند نموده و راهکار های مختلفی را برای ایجاد انگیزه و علاقه وی در درس ریاضی به مرحله اجرا در بیاورم.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  مفاهیم ریاضی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با مفاهیم ریاضی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  مفاهیم ریاضی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با مفاهیم ریاضی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  مفاهیم ریاضی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با مفاهیم ریاضی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با مفاهیم ریاضی 

نتیجه گیری در رابطه با مفاهیم ریاضی

پیشنهادات در رابطه با مفاهیم ریاضی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با مفاهیم ریاضی 

برای دانلود نمونه اقدام پژوهی آموزگار چهارم ابتدایی و دریافت دانلود اقدام  معلم دوره ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.