اقدام پژوهی درس ریاضی اول ابتدایی با موضوع چگونه می توانم میزان علاقه مندی شاگردانم را به درس ریاضی افزایش دهم
اقدام پژوهی درس ریاضی اول ابتدایی با موضوع چگونه می توانم میزان علاقه مندی شاگردانم را به درس ریاضی افزایش دهم در قالب ورد
اقدام پژوهی درس ریاضی اول ابتدایی با موضوع چگونه می توانم میزان علاقه مندی شاگردانم را به درس ریاضی افزایش دهم
معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام پژوهی معلم اول ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.
همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :
از جمله مشکلات پیبش رو در اجرای این تحقیق می توان به موارد زیر اشاره کرد:
*بروز رفتار مصنوعی از سوي دانش آموزان حین مشاهدات ما (مشاهدات مستقیم محقق و عکس هایی که حین فعالیت از دانش آموزان گرفته نمیشود و …)
*سوگیری محقق در برخی از مراحل تحقیق(از قبیل تصحیح آزمون های مداد-کاغذی و …)
*نبود جامعه آماری با اندازه مطلوب (تعداد کم شاگردان)
*درگیر شدن سایر عوامل وتاثیر آنها در نتیجه تحقیق(از قبیل خستگی شاگردان ، وجود مسایل ومشکلات خانوادگی و …)
تیترهایی که در این اقدام پژوهی درس ریاضی اول ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:
عنوان مطلب در رابطه با علاقمندی به درس
پیشگفتار در رابطه با علاقمندی به درس
مقدمه موضوع در رابطه با علاقمندی به درس
شناسایی مسئله در رابطه با علاقمندی به درس
توصیف وضع موجود
از اوایل سال تحصیلی ، همواره رفتار دانشآموزان در زنگ ریاضی، توجه ما را به موضوعی از این قرار به خود جلب میکرد. بدان معنا که در این زنگ، شاهد چهرههای درهم رفته و بی حوصلهی آنان بودم. بعضی از دانش آموزان در این زنگ با یکدیگر صحبت میکردند، برخی از آن ها بی مورد اجازهی بیرون رفتن از کلاس را میگرفتند، چند تا ازدانشآموزان سرشان را روی میز خود گذاشته چرت می زدند.گاهی اوقات کتاب ریاضیشان را نمیآوردند و هنگام انجام تمرینها و دائم در کلاس راه میرفتند . در واقع آن چه بیش از هر چیز ما را متعجّب میکند، کمتحرکی و بیتوجهی آنان نسبت به درس ریاضی بود. زیرا آنها در زنگهای دیگر فعال و پرتحرّکند و برای انجام دادن فعالیّتهای مربوط به درسهای دیگر میل و رغبت زیادی از خود نشان داده و فعالیتهای مورد نظر را به خوبی، کامل و تمیز انجام میدهند، اما درکلاس ریاضی علاوه بر این که غیرفعال هستند، تکالیف و فعالیتهای مربوطه را نیز کامل و مرتب انجام نمی دهند!
گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با علاقمندی به درس
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با علاقمندی به درس
انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با علاقمندی به درس
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با علاقمندی به درس
گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با علاقمندی به درس
ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با علاقمندی به درس
تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با علاقمندی به درس
نتیجه گیری در رابطه با علاقمندی به درس
پیشنهادات در رابطه با علاقمندی به درس
منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با علاقمندی به درس
برای دانلود اقدام پژوهی درس ریاضی اول ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.