اقدام پژوهی دبیر هنر با موضوع چگونه توانستم با ایجاد انگیزه وحس وطن پرستی استفاده از لوازم التحریر فانتزی را در دانش آموزانم کم رنگ واستفاده از لوازم التحریر وطنی را درآنها تقویت کنم

اقدام پژوهی دبیر هنر

اقدام پژوهی دبیر هنر

اقدام پژوهی دبیر هنر با موضوع چگونه توانستم با ایجاد انگیزه وحس وطن پرستی استفاده از لوازم التحریر فانتزی را در دانش آموزانم کم رنگ واستفاده از لوازم التحریر وطنی  را درآنها تقویت کنم

بانک فایل وطن دوستیی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی  دبیر هنر  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

اصطلاح ملت و میهن اگرچه به قول خود لویس اسنایدر در نزد فلاسفه سیاسی و خود ناسیونالیستها مفهومی بس فریبنده و پیچیده و حتی غیرقابل تعریف دقیق می باشد و لیکن در یک جهت آن نمی توان اختلاف داشت که ناسیونالیسم جهان بشری را از طریق مرزهای جغرافیایی یا فرهنگی به طور عمودی به ملل با لذات متمایز در رنگ و نژاد و زبان خاص تقسیم می نماید، به همین جهت هدف ناسیونالیسم خود به خود در محتوای آن محدود شده و جوانب مثبت فرض آن تحت الشعاع ابعاد منفی آن قرار می گیرد و نه تنها خطری برای ملل دیگر بلکه برای خود ملت و دولت ناسیونالیست نیز عامل جنگ و اختلاف و حتی نابودی می شود.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی دبیر هنر وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  وطن دوستی

پیشگفتار در رابطه با  وطن دوستی 

مقدمه  موضوع در رابطه با وطن دوستی 

شناسایی مسئله در رابطه با  وطن دوستی 

توصیف وضع موجود

       مقصود از وطن ، با محبّت و دوستی آن هیچ منافاتی ندارد و وقتی به روایات بنگریم دوستی وطن حتی به معنای جایگاه و مکان و سرزمین آباء و اجدادی را نیز ستوده و به این محبت و علاقه‌مندی و آبادانی آن سفارش می‌کنند؛ چرا که اساساً انسان، رابطه مادی و معنوی فراوانی با زادگاه خود دارد و همین پیوند عاطفی، باعث علاقه او به وطن می‌شود. و حساسيت مخصوص درباره آن و هر موضوعى كه حيات آدمى با آن انسى دارد، پديده‌ای كاملاً طبيعی است.به‌علاوه؛ وطن‌دوستی، منطقی و موافق عقل نیز است؛ چون وطن دوستى، معلول حب ذات می‌باشد و مساوی با دفاع از زندگى و ارزش‌های آن است. پس، در حقيقت، بحث از وطن دوستى، بررسى يكى از نتايج و معلولات خود دوستى (به معناى عمومى آن) می‌باشد. با توجه به اهمیت موارد فوق تصمیم گرفتم اقدام پژوهی خود را در این باره بنویسم : چگونه توانستم با ایجاد انگیزه حس علاقه و وطن دوستی را در دانش آموزانم  افزایش دهم؟

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  وطن دوستی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با وطن دوستی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  وطن دوستی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با وطن دوستی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  وطن دوستی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با وطن دوستی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با وطن دوستی 

نتیجه گیری در رابطه با وطن دوستی

پیشنهادات در رابطه با وطن دوستی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با وطن دوستی 

برای دانلود اقدام پژوهی دبیر هنر و دریافت اقدام پژوهی معلم هنر از لینک خرید استفاده نمایید.