اقدام پژوهی حجاب اسلامی با موضوع چگونه توانستم زهرا را به داشتن حجاب اسلامی مقید کنم

اقدام پژوهی حجاب اسلامی

اقدام پژوهی حجاب

متعاقب شرایطی که کشور در سال 1401 و 1402 به خود دید تدوین اقدام پژوهی حجاب و عفاف و صد البته تلاش بیشتر برای تربیت دانش آموزانی که به میل و علاقه خویش داشتن حجاب اسلامی و پوشش مناسب را انتخاب کنند برای فرهنگیان همچون وظیفه ای دینی بر دوششان سنگینی میکند . این نمونه پژوهی در سالتحصیلی 1402-1401 و در دوران پسا کرونا و شرایط خاص کشور در زمینه حجاب و عفاف تدوین شده و در تالیف آن سعی شده است به منابع جدید ارجاع شود.

این اقدام پژوهی در باره حجاب همینک در تعداد 29 صفحه فایل قابل ویرایش با فرمت word قابل دانلود است

اقدام پژوهی حجاب اسلامی با موضوع چگونه توانستم زهرا را به داشتن حجاب اسلامی مقید کنم

اقدام پژوهی حجاب

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

اينجانب …. آموزشگاه …. هستم . مدت …سال است كه در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم و هم اكنون در اين آموزشگاه خدمت مي نمايم. در آموزشگاه فوق با دانش آموزي به نام زهرا برخورد نمودم كه به رعايت حجاب و عفاف زياد پايبند نبود. از آنجا که می دانستم ولی دانش آموز خوب و با اخلاقی است که فقط ممکن است تحت تاثیر جو و یا شرایط خاصی که در محیط پیرامون و یا خانواده اش وجود دارد قرار گرفته باشد سعی کردم مشکل وی را حل نمایم. تا بتوانم حجاب و عفاف را به صورت ریشه ای در او نهادینه سازم.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی حجاب اسلامی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  حجاب

پیشگفتار در رابطه با  حجاب 

مقدمه  موضوع در رابطه با حجاب 

شناسایی مسئله در رابطه با  حجاب 

توصیف وضع موجود

مسئلۀ پوشش و به طور خاص حجاب در جامعۀ ایران از دیرباز به عنوان مسئله‌ای حیاتی و هویت‌بخش مدنظر بوده است. بررسی تنوع لباس‌ها در میان اقوام مختلف این سرزمین و در کنار آن، برجسته‌ساختن وجوه اشتراکی که همگی آنها را به «لباس ایرانی» تبدیل می‌کند، در کنار واکاوی نقاط افتراقی که تفاوت‌ها و تنوع در نگرش‌های اجتماعی، فرهنگی، زیباشناختی و حتی اقتصادی و سیاسی را در مناطق مختلف کشور بازنمایی می‌کند، می‌تواند ما را به فهمی ژرف‌تر و دقیق‌تر از فرهنگ ایرانی رهنمون شود. با توجه به اینکه دبیر ادبیات می تواند نقش بسزایی در تربیت نسل آینده چه از لحاظ سطح علمی و چه از لحاظ اخلاقی داشته باشد، بنده تصمیم گرفتم بر روی نهادینه سازی حجاب اسلامی در یکی از دانش آموزانم به نام زهرا کوشیده و او را به این امر مهم و مقدس مقید نمایم.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  حجاب 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با حجاب 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  حجاب 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با حجاب 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  حجاب 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با حجاب 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با حجاب 

نتیجه گیری در رابطه با حجاب

پیشنهادات در رابطه با حجاب

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با حجاب 

برای دانلود اقدام پژوهی حجاب اسلامی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.