اقدام پژوهی بهداشت فردی با موضوع چگونه توانستم بهداشت فردی دانش آموزانم در مقطع ابتدایی را بهبود بخشم

اقدام پژوهی بهداشت فردی

اقدام پژوهی بهداشت فردی با موضوع چگونه توانستم بهداشت فردی دانش آموزانم در مقطع ابتدایی را بهبود بخشم در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی بهداشت فردی با موضوع چگونه توانستم بهداشت  فردی دانش آموزانم در مقطع ابتدایی را بهبود بخشم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی آموزگار ابتدایی   را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

با فرارسيدن سال تحصيلي جديد احتمال ابتلا به بیماری‌های واگیردار ناشی از حضور دانش‌آموزان در کنار هم در مدارس افزایش مي يابد  . از همین رو مسئولان بهداشتی و مسئولان مدارس باید تأکید بسیار زیادی بر شست و شوی دست دانش‌آموزان به‌ ویژه هنگام خروج آنها از دستشویی داشته باشند و آموزش‌های صحیح شستن دست به دانش‌آموزان نیز مد نظر قرار گیرد.علاوه بر این ها، والدین باید به فرزندان دانش‌آموز خود بیاموزند که قوانین مدرسه را بشناسند و به آن احترام بگذارند. وسایل شخصی مانند لیوان و دستمال را هر روز به همراه خود به مدرسه ببرند، برای نوشیدن آب در مدرسه از لیوان خود استفاده کنند، برای بهداشت فردی خود اهمیت قائل شوند و حداقل دو بار در هفته استحمام کنند، موهای خود را مرتب نگه دارند، جوراب‌های خود را مرتب بشویند و با ظاهری آراسته به مدرسه بروند، به تغذیه خود در مدرسه اهمیت بدهند و از مصرف مواد خوراکی کم ارزش مانند چیپس و پفک خودداری کنند، برای میان وعده از لقمه ‌های خانگی یا میوه استفاده کنند، اگر مواد خوراکی میان وعده را از بوفه مدرسه تهیه می‌کنند، مواد خوراکی‌ای را بخرند که دارای بسته بندی، مهر استاندارد و نشانی محل کارخانه باشد، از فروشندگان دوره‌گرد اطراف مدرسه خوراکی نخرند. صبح‌ها قبل از رفتن به مدرسه، حتماً صبحانه بخورند تا برای فراگیری درس‌ها انرژی کافی داشته باشند.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی بهداشت فردی  وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  بهداشت فردی  

پیشگفتار در رابطه با  بهداشت فردی   

مقدمه  موضوع در رابطه با بهداشت فردی   

شناسایی مسئله در رابطه با  بهداشت فردی   

توصیف وضع موجود

اينجانب………………

در آموزشگاهي كه در آن مشغول به خدمت بودم بيشتر دانش آموزان بهداشت فردي را رعايت مي نمودند ولي در بين آن ها دانش آموزاني داشتم كه بسيار نامرتب و كثيف بودند  و بوي آزار دهنده داشتند و اين مسئله باعث شده بود كه ارتباط آن ها با بچه ها مختل شود و اعتماد به نفس خود را از دست داده بودند.

از آنجا كه بعد از خانواده، مدرسه مهمترين نقش را در سلامت كودك دارد و دانش آموز در مدرسه علاوه بر يادگيري مهارت خواندن و نوشتن دانش ها، نگرش ها و رفتارهاي جديد را مي‌آموزد اين رفتارها علاوه بر تاثير بر سلامت فردي، نقش تعيين كننده در سلامت خانواده و جامعه دارد. اينجانب تصميم گرفتم براي توسعه سلامت دانش آموزان آن ها را به رعايت هر چه بيشتر بهداشت فردي علاقه مند سازم.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  بهداشت فردی   

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با بهداشت فردی   

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  بهداشت فردی   

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با بهداشت فردی   

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  بهداشت فردی   

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با بهداشت فردی   

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با بهداشت فردی   

نتیجه گیری در رابطه با بهداشت فردی  

پیشنهادات در رابطه با بهداشت فردی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با بهداشت فردی   

برای دانلود اقدام پژوهی بهداشت فردی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.