اقدام پژوهی ترغیب به شرکت در گروه سرود برای معاون پرورشی مدرسه

اقدام پژوهی برای معاون پرورشی مدرسه

اقدام پژوهی گروه سرود

اقدام پژوهی برای معاون پرورشی مدرسه با موضوع چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه را به شرکت در گروه سرود ترغیب نمایم در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی برای معاون پرورشی مدرسه با موضوع چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه را به شرکت در گروه سرود ترغیب نمایم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معاون پرورشی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

تجربه نشان داده است بسیاری از دانش آموزانی که در مدرسه اجرای سرود داشته اند عموما از این کار لذت برده و گزارش کار خود را با شوق و ذوق زیاد به پدران و مادران خود ارائه کرده اند. همچنین احساس خوشایند خود را از اجرای برنامه در مدرسه بروز داده اند. حتی کودکان سه یا چهار ساله نیز دوست دارند برای دیگران سرود بخوانند و به آنها توجه شود.

در فرهنگ فارسی معین به شعر آهنگداری که جنبه­های حماسی، ملی، وطنی داشته باشد سرود گفته می­شود اما در نگاهی کلی، سرود نوعی موسیقی است که در آن گروه همسرایان به اجرای آواز گروهی می­پردازند.واژه سرود از ریشه­ی سروت به معنای آواز خواندن و سراییدن می­باشد. مضامین و محتوای اشعار و ملودی سرودها عموماً حماسی، توصیفی، ملی و مذهبی است. به بیانی ساده­تر به مجموعه­ی صدای چند انسان که به طور هماهنگ و منظم به بیان کلام در قالب ملودی و متناسب با مضمون کلام بپردازد، سرود گفته می­شود.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی برای معاون پرورشی مدرسه وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  گروه سرود

پیشگفتار در رابطه با  گروه سرود 

مقدمه  موضوع در رابطه با گروه سرود 

شناسایی مسئله در رابطه با  گروه سرود 

توصیف وضع موجود

اينجانب ….. آموزشگاه ….  شهرستان ….در سال تحصیلی …. متوجه شدم دانش آموزان علاقه و انگیزه ای جهت شرکت در فعالیت های پرورشی بخصوص گروه سرود مدرسه  ندارند و بیشتر به مسائل درسی و آموزشی بسنده می کنند. در این رابطه تصمیم گرفتم تغییراتی در برنامه های پرورشی آموزشگاه ایجاد کنم تا در جهت بهبود و پيشرفت بهتر برنامه ي اين مدرسه در سال تحصيلي جديد ، گام هاي موثرتري برداشته شود.

منظري‌توكلي، عوامل مؤثر بر افزايش انگيزش شغلي مربيان پرورشي را بر حسب اهميت بدين‌ترتيب آورده است: فراهم ساختن زمينة‌ توسعة شغلي و غناي حرفه‌اي، ارزشيابي دقيق و مستمر از نحوة‌ عملكرد مربيان پرورشي، تصريح و تدوين اهداف روشن و متعالي، ايجاد وضعي مطلوب و مناسب كار، برقراري نظام صحيح و عادلانة پاداش و تنبيه، بالا بردن حرمت اجتماعي، تأمين امكانات مادي و رفاهي

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  گروه سرود 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با گروه سرود 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  گروه سرود 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با گروه سرود 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  گروه سرود 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با گروه سرود 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با گروه سرود 

نتیجه گیری در رابطه با گروه سرود

پیشنهادات در رابطه با گروه سرود

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با گروه سرود 

برای دانلود اقدام پژوهی برای معاون پرورشی مدرسه و دریافت اقدام پژوهی  معاونت پرورشی از لینک خرید استفاده نمایید.