اقدام پژوهی مدرسه ای شاد ، پویا و الگو و دانش آموزانی بانشاط برای مدیران

اقدام پژوهی برای مدیر متوسطه

اقدام پژوهی مدرسه شاد و پویا

اقدام پژوهی مدرسه پویا و شاد برای مدیر متوسطه با موضوع چگونه توانستم مدرسه ای شاد ، پویا و الگو ایجاد نموده و دانش آموزانی بانشاط تربیت نمایم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی مدیر  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

به نظر میرسد ،برای بشر داشتن نشاط و روحیه شاد مهمترازغذاوخواب است.بچه هایی که فقر نشاط دارند یاد نخواهند گرفت.آیا ملاحظه کرده اید که انسان با چه شور و عشقی به دست ساخته خود مینگرد؟خداوند نیز هنگامی که بشر آفرید با عشق از روح خود در آن دمید و فرمود:فتبارک ا…احسن الخالقین،این یکی دیگر از روشهایی است که برای فعال کردن کلاس ارائه میشود،تلاشی که دانش آموزان برای خلق کارهای جدید و متفاوت از دیگران به کار میبرند احساس توانمند را به آنها القا میکند و از این راه به خودباوری میرسند.در واقع،معتم زمینه سازی میکند ودانش آموزان اندیشه ورزی و سپس اندیشه خود را به صورت کار عملی متجلی میکنند.به کمک این روشها کارآیی مدیران برای تفهیم مطالب درسی بیشتر میشود.امروزه،وظیفه مدیر ایجاد انگیزه یادگیری و تسهیل یادگیری است و بطور کلی یادگیری پدیده ای است که خود شخص بایدانجام دهد.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی برای مدیر متوسطه وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  پیشرفت درسی

پیشگفتار در رابطه با  پیشرفت درسی 

مقدمه  موضوع در رابطه با پیشرفت درسی 

شناسایی مسئله در رابطه با  پیشرفت درسی 

توصیف وضع موجود

اینجانب .. .. آموزشگاه .. شهرستان … هستم. بنده مدت …سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشم. در آموزشگاه بنده … دانش آموز وجود دارد که از لحاظ سطح علمی و فرهنگی در سطح بالایی قرار دارند. در سال تحصیلی اخیر در ابتدای سال تحصیلی پی بردم که دانش آموزان مدرسه رغبت و نشاط کافی برای انجام کارهای خلاقانه  ندارند. این مسئله فکر مرا به خود مشغول نمود تا حدی که در جهت مشخص شدن این مسئله از طریق مشاهد ، مصاحبه ، آزمون و مطالعه اقدام نمودم که اولیای دانش آموزان اذعان به بی انگیزگی فرزندانشان در منزل داشتند و همچنین دبیران و دیگر عوامل اجرایی از بی رغبتی و بی حوصلگی دانش آموزان شکایت داشتند. در مطالعاتی که در این زمینه داشتم دریافتم که اگر مدرسه ای  پویا ، شاداب و با نشاط می خواهم باید دانش آموزان از حالت منفعل به فعال درآیند و از حالت مدیر محور به دانش آموز محوری حرکت نمایم. متاسفانه هر زمان صحبت از فعالیت درسی یا فعالیت خارج از کلاس می شد دانش آموزان معترض و ناراحت بودند و مدرسه انضباط و نظم نداشت و این عدم شادابی مدرسه مسئله ای بود که می خواستم هرچه زودتر و بهتر آن را حل نمایم.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  پیشرفت درسی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با پیشرفت درسی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  پیشرفت درسی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با پیشرفت درسی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  پیشرفت درسی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با پیشرفت درسی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با پیشرفت درسی 

نتیجه گیری در رابطه با پیشرفت درسی

پیشنهادات در رابطه با پیشرفت درسی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با پیشرفت درسی 

برای دانلود اقدام پژوهی برای مدیر متوسطه و دریافت اقدام پژوهی مدیریت از لینک خرید استفاده نمایید.